• 0

Leasemaatschappijen vergelijken

Beste ondernemers,

 

Ik stoei met het idee om zoals de website independer en kieskeurig een onderdeel voor een website te ontwikkelen waarbij leasemaatschappijen echt worden vergeleken. Gedurende een zekere tijd ben ik autolease aanbiedingen aan het verzamelen op mijn website en kom ik steeds vaker bizarre voorwaarden tegen terwijl mijn gevoel is dat ondernemers vaak op prijs selecteren. Maar er schuilt veel meer achter.

 

Ik ben benieuwd of jullie als ondernemers behoeft zouden hebben om leasemaatschappijen met elkaar te vergelijken en zo ja of ondernemers het leuk vinden om door middel van co-creation samen met mij te bedenken waar de vergelijking allemaal op zou moeten toezien. Mijn wens is namelijk dat het iets is voor en door ondernemers. Mijn website is er klaar voor maar alleen als er ook echt behoefte aan is.

 

Mochten jullie behoefte hebben aan informatie over leasen, gebruik dan in ieder geval de begrippenlijst die ik heb opgesteld. Dat zal zeker e.e.a. kunnen verduidelijken voor ondernemers.

 

Ik hoor graag van jullie!

Begrippenlijst_lease_www.leasedeals.nl.pdf

Bezoek www.leasedeals.nl en vind leaseauto's aangeboden door diverse leasemaatschapijen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou vooral eerst willen weten wie leasedeals is, wat het verdienmodel is en hoe objectief, volledig en onafhankelijk leasedeals is. Dit om verkeerde beeldvorming t.a.v. vergelijkingssites voor de verandering eens voor te zijn

 

Ik stoei met het idee om zoals de website independer en kieskeurig een onderdeel voor een website te ontwikkelen waarbij leasemaatschappijen echt worden vergeleken

Niets ten nadele van het gemak en de kwaliteit van Independer (waar ik zelf ook regelmatig met dank gebruik van maak als benchmark), maar Independer is geen website maar een grote tussenpersoon met een website. Hierop worden vooral/met name producten vergeleken waarin Independer zelf kan bemiddelen. De objectiviteit en volledigheid van deze tussenpersoon staat regelmatig ter discussie, recent weer t.a.v. zorgverzekeringen. Dit is een van de achtergronden van mijn eerste opmerking!

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 280 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.