• 0

Brance websites

Hallo

 

Ik ben op dit moment bezig om een aantal branche website op te zetten.

Ik zelf ben werkzaam als beveiliger en mis een site waar je alle info en derg. kan vinden over mijn branche.

Zo ook zie ik hierin geen specifieke sites voor vele andere branches.

Daarom ben ik op het idee gekomen om een website die speciaal is gebouwd rondom een branche heen.

Al voorbeeld :

Op zo'n website kan je bijvoorbeeld Interviews met werknemer en werkgevers vinden , forums , vacatures die door werkgever gratis geplaatst kunnen worden en waarin wij een speciale rol zouden kunnen vormen ,

Nieuws artikelen over de branche en een speciale pagina van je eigen werkgever waar je interviews, artikelen, forums en derg kan vinden over je eigen bedrijf.

 

Nou is mijn vraag wat jullie hiervan vinden. Ik zie dit niets als iets waar ik veel geld mee kan verdienen maar mijn vraag is of jullie zoiets voor jullie eigen branche zien.

En ik kan wel wat hulp gebruiken dus al iemand zich aanmeld kunnen we dit met zijn allen opzetten.

 

ik hoor graag van jullie.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Op zich leuk idee Ik (voormalig) werkzaam in de zorg ken geen site in mijn branche met dit idee.

Maak het het wel anders nieuw in innovatief. het idee van een eigen pagina van je werkgever is een heel goed idee. DIt is ook voor een werkgever zoals ik zelf positief zo kan je misschien ook de nieuwsbrieven die veel bestaan via zo'n persoonlijke webpagina online maken. Geef de werkgever hier overigens wel een stem in.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.