• 0

Onderzoek naar online reserveringen

Beste ondernemer,

 

Ik ben Jeroen Croonen student op de Avans Hogeschool te ’s-Hertogenbosch en ik houd een onderzoek over online reserveringen. Momenteel voer ik voor mijn afstuderen een onafhankelijk marktonderzoek uit voor een bedrijf dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van de software voor online reserveringen. Nu is een onderdeel van mijn onderzoek dat ik ondernemers uit verschillende branches ga benaderen zodat er een beeld ontstaat over de wensen van ondernemers richting online reserveren. Deze branches zijn geselecteerd aan de hand van een consumentenonderzoek die eerder is gehouden namelijk: Autogarages, restaurants,tandarts, huisarts, fysiotherapeut, sportscholen, kapper.

 

Mijn vraag aan u is of u met mijn onderzoek kunt helpen door uw ondernemers een enquête te laten invullen. Het gaat hier om een online enquête en de ondernemers kunnen die makkelijk invullen. Het is voor mij als student helaas niet mogelijk om ondernemers zelf te benaderen in verband met de SPAM wetgeving. Het betreft een enquête voor ondernemers waarin ze kunnen aangeven hoe ze over online reserveren denken. Met de resultaten van deze enquête kan ik mijn marktonderzoek goed afronden.

 

De enquête is opgezet met behulp van de site: www.thesistools.nl deze site helpt studenten met het gratis opzetten van een enquête. De enquête kunt u vinden op www.thesistools.com/web/?id=163944

 

Hopelijk willen jullie wij helpen met het invullen van de enquete zodat ik kan afstuderen.

 

Alvast bedankt voor uw tijd en moeite.

 

Jeroen Croonen

e-mail: jta.croonen@student.avans.nl

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.