Vorig jaar heb ik voor het eerst een FOR dotatie geboekt. Via het forum werd aangegeven dat dit moest door middel van de volgende journaalpost (nadat ik natuurlijk eerst het resultaat geboekt had):
EV
Aan FOR
Nu heb ik een lijfrente gekocht van mijn FOR. Ik heb begrepen dat ik de for kan afboeken maar dan het afgeboekte bedrag ten gunste van de winst moet boeken. Welk boeking(en) moet ik nu maken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jmh1509
jmh1509
Vorig jaar heb ik voor het eerst een FOR dotatie geboekt. Via het forum werd aangegeven dat dit moest door middel van de volgende journaalpost (nadat ik natuurlijk eerst het resultaat geboekt had):
EV
Aan FOR
Nu heb ik een lijfrente gekocht van mijn FOR. Ik heb begrepen dat ik de for kan afboeken maar dan het afgeboekte bedrag ten gunste van de winst moet boeken. Welk boeking(en) moet ik nu maken?
For
aan ???
Ik heb even hulp nodig.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29876-lijfrente-en-for/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag