Webwinkel Vakdagen 2011

Aanbevolen berichten

Vooral voor de startende webwinkelier is deze beurs heel aardig. Je kan een hoop leveranciers en hulp vinden bij het starten van je webwinkel. Voor een gevorderde webwinkelier biedt de beurs meestal niet zo veel nieuws.

 

Zelf zal ik één van beide dagen aanwezig zijn, maar dan vooral om wat afspraken met relaties uit de branche met elkaar te kunnen combineren en om te netwerken. Mochte er meer mensen van HL heen gaan dan kunnen we daar misschien afspreken als je dat leuk vindt.

Link naar reactie

Hou er rekening mee dat ook als beginnende webwinkelier het nogal verwarrend kan zijn. zijn ongeveer 10 verschillende soorten bedrijven aanwezig en van alle soorten staan er 10 aanbieders. dus 10 aanbieders van shopping software, 10 aanbieders van betaaldiensten, 10 bedrijven die affiliate marketing doen enz.

 

De lezingen kunnen verder wel interesant zijn maar zijn meestal enige tijd na de beurs ook wel op internet te bekijken.

Als het goed is hebben ze ondertussen het aantal plekken voor de lezingen verhoogt zodat je meer kans hebt het te kunnen bekijken.

 

Of ik er heenga hangt er vanaf of er andere zijn die ik heel graag wil spreken, voor de stands zou ik in elkgeval niet direct gaan. misschien dus voor wat netwerken en 1 of 2 lezingen.

Link naar reactie

Ik ben best loyaal aan het bedrijf waar ik mijn website heb... heb altijd bij hun gezeten en dat bevalt me prima :-)

 

En ik ben voornamelijk op zoek naar info over marketing en sales.

Maar ja dat netwerken wil ik meer leren en vind ik ook gezellig dus dat alleen zou al een goede reden zijn om te gaan.

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie

De stands zijn in het geheel niet interessant is mijn ervaring. Voordeel is dat ze mij trouwens ook in het geheel niet interessant vinden, dus we zullen elkaar niet missen :)

Heel herkenbaar!

Sommige standhouders geloven mij niet eens als ik zeg wat mijn bedrijf zoal doet. Omdat er veel mensen uit de branche rondlopen die ik ken komt het wel eens voor dat ik herkend wordt door een maatpak in het bijzijn van zo'n standhouder die mij af deed als scholier of student met grootheidswaanzin. Dan vindt de standhouder mij op eens wel weer interessant. Heel vreemd.

Link naar reactie

Vooral voor de startende webwinkelier is deze beurs heel aardig. Je kan een hoop leveranciers en hulp vinden bij het starten van je webwinkel. Voor een gevorderde webwinkelier biedt de beurs meestal niet zo veel nieuws.

 

Zelf zal ik één van beide dagen aanwezig zijn, maar dan vooral om wat afspraken met relaties uit de branche met elkaar te kunnen combineren en om te netwerken. Mochte er meer mensen van HL heen gaan dan kunnen we daar misschien afspreken als je dat leuk vindt.

Zoals je misschien wist ga ik donderdag de 27ste :)

 

Nog meer?

Link naar reactie

Vooral voor de startende webwinkelier is deze beurs heel aardig. Je kan een hoop leveranciers en hulp vinden bij het starten van je webwinkel. Voor een gevorderde webwinkelier biedt de beurs meestal niet zo veel nieuws.

 

Zelf zal ik één van beide dagen aanwezig zijn, maar dan vooral om wat afspraken met relaties uit de branche met elkaar te kunnen combineren en om te netwerken. Mochte er meer mensen van HL heen gaan dan kunnen we daar misschien afspreken als je dat leuk vindt.

 

Ben ik niet helemaal met je eens. Inderdaad staan er veel bedrijven die er altijd al staan en die zijn ook gericht op de startende webwinkelier. Daar schaar ik jou niet onder en toch kan kabeltje.com ook baat hebben bij verschillende aanbieders die met een stand op de beurs staan.

 

Grt, Maarten

Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen

Link naar reactie

Ik vind het wel knap dat je dat voor ons kan inschatten. We zullen zien of er dit jaar veel nieuws tussen staat :)

 

hehehe..daar hoef ik maar 1 letter in de zoekfunctie in te tikken en te wachten (voor ons de meest eenvoudige check ;) )

Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen

Link naar reactie

Ik wil graag gaan maar vind het beetje vervelend om alleen te gaan, iemand interesse om samen te gaan?

 

Afspreken op de beurs kan natuurlijk ook hoor, misschien leuk om even te sparren over het ondernemerschap en je ervaringen op de beurs etc...

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie

[hehehe..daar hoef ik maar 1 letter in de zoekfunctie in te tikken en te wachten (voor ons de meest eenvoudige check ;) )

Dus ik meteen naar je website toe (onder mijn motto: goed uitgevoerde zelfpromotie moet je belonen) .... gebruik de onlinedemo op je site .... tik de p in ...(voor panasonic of portable) ... nul zoekresultaat!? ... ff checken?

Link naar reactie

[hehehe..daar hoef ik maar 1 letter in de zoekfunctie in te tikken en te wachten (voor ons de meest eenvoudige check ;) )

Dus ik meteen naar je website toe (onder mijn motto: goed uitgevoerde zelfpromotie moet je belonen) .... gebruik de onlinedemo op je site .... tik de p in ...(voor panasonic of portable) ... nul zoekresultaat!? ... ff checken?

 

ai au...iets te enthousiaste opschoning in de demo omgeving, zie ik. Meteen gefixed.

 

thx,

Maarten

Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen

Link naar reactie

Prima, mijn schema donderdag, als ik het qua planning red om er die dag te zijn, ziet er als volgt uit

 

[*]Donderdag: 12:00 - 12:30, Arena C Verhoog de conversie van uw webshop in slechts vier stappen

[*]Donderdag: 12:45 - 13:15, Arena B , fonqy Monkey op avontuur! (patrick Kerssemaker, fonq)

[*]Donderdag: 15:30 - 16:00, Arena A B2B e-Commerce binnen de multichannel strategie van Fabory

 

Tussen 2& 3 wellicht Arnout Engelfriet nog even meepakken, rondlopen en evt anderen ontmoeten.

 

 

Link naar reactie

Ik wil graag gaan maar vind het beetje vervelend om alleen te gaan, iemand interesse om samen te gaan?

 

Afspreken op de beurs kan natuurlijk ook hoor, misschien leuk om even te sparren over het ondernemerschap en je ervaringen op de beurs etc...

Op het Webwinkelforum zijn ook mensen die graag gezelschap zoeken voor de vakdagen. Wellicht zit daar iemand bij. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.