Webwinkel Vakdagen 2011

Aanbevolen berichten

Laten we om 14:00 uur afspreken bij het pittstopcafé in de centrale gang ?

 

Kijken we daar wel of we ergens een bakkie koffie drinken of gezamenlijk een rondje lopen

 

's-ochtend loop ik nog op de NOT (Onderwijs) waar we een stand hebben, maar 's-middags heb ik dus ws wel tijd.

 

Mensen die ook gaan kunnen me even pm-en dan kunnen we telnrs uitwisselen

 

Frans

Link naar reactie

Laten we om 14:00 uur afspreken bij het pittstopcafé in de centrale gang ?

 

Kijken we daar wel of we ergens een bakkie koffie drinken of gezamenlijk een rondje lopen

voor de woensdag wellicht ook een goed idee? ik ga er ook alleen naartoe en wel zo gezellig.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik ben er op woensdag ipv donderdag dus geen koffie met mij op donderdag.

 

Wellicht de woensdag gangers ook op een tijdstip koffie drinken ?

 

Danny

Link naar reactie

Ik ben er op woensdag ipv donderdag dus geen koffie met mij op donderdag.

 

Wellicht de woensdag gangers ook op een tijdstip koffie drinken ?

 

Danny

 

Beste Danny,

ik had voor de woensdag al een voorstel gedaan, 14.00 dus bij het Pitstop café:

Laten we om 14:00 uur afspreken bij het pittstopcafé in de centrale gang ?

 

Kijken we daar wel of we ergens een bakkie koffie drinken of gezamenlijk een rondje lopen

voor de woensdag wellicht ook een goed idee? ik ga er ook alleen naartoe en wel zo gezellig.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

ik heb er tot 14.15 voor de deur gestaan, niemand herkend... >;(

 

voor mij was het wel interessant, leuke dingen gezien.

 

Ik tot 1410 binnen gezeten maar herkende sowieso niemand tussen al die mensen..

 

Jammer....

 

 

Was een erg drukke dag vond ik,leuke dingen gezien .

 

Danny

Link naar reactie

Helaas, er was niemand die aan het beeld van HL-lid voldeed bij het Pitstopcafé. De meeste aanwezigen binnen leken allemaal al met elkaar afgesproken te hebben ipv zoekende naar andere HL-leden en een tweetal mannen buiten, die verdacht veel leken op leden van HL ontkenden heftig daar ook maar iets mee te maken te hebben.. dus helaas.

 

Jammer genoeg het briefje kwijtgeraakt (waarschijnlijk in jas blijven zitten) met Vossie's 06-nummer.. tja!

 

Desondanks een boeiende dag meegemaakt.. in vergelijking met de laatst bijgewoonde WWVD in 2008 topdrukte.. 't was wel duidelijk dat elke halve z.. tegenwoordig aan een webwinkel begint (wij zijn in 2005 begonnen) en ook dat het echt big business is geworden.

Een van de aardigste stands was iets wat totaal niet direct toepasbaar is voor webwinkeliers, namelijk een stuk hardware waarmee oogbewegingen gevolgd worden zodat zichtbaar wordt waar de meeste aandacht naar toe gaat.

Dit is meer iets voor de grotere bedrijven die de bruikbaarheid ('usability') van een website uittesten van hun grotere klanten.

Andere ontdekkingen waren bijv een bedrijf (naam vergeten) die voor jou de conversie proberen te verhogen met oa. het 'hinderlijk' (?) volgen van potentiële klanten, die zojuist op jouw webwinkel waren en vervolgens bij een bezoek aan een website met Google-advertenties geconfronteerd worden met JOUW advertentie zodat ze eventueel alsnog over de streep getrokken worden.

Juist vandaag zag ik hierover in Nu Zakelijk een stukje.. namelijk dat Google Chrome nu toch ook een 'volg me niet' knop gaat inbouwen.. maar kennelijk is dat geen hard te maken zaak: http://www.nuzakelijk.nl/e-business/2430979/chrome-krijgt-do-not-track-functie.html

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.