OK, ondernemen is fun... Maar vergeet de belastingdienst niet. Hier even een paar tips:
Zorg dat je altijd direct schriftelijke antwoorden stuurt, dus als je b.v. iets niet kan/wil betalen, stuur direct een briefje met je onderbouwing. De belastingdienst neemt contact met je op om de verdere gang van zaken te bespreken.
Zorg dat je iemand hebt die je met de belastingen kan helpen. Belastingadviseurs zijn er in alle geuren en smaken, zorg dat je even rondkijkt en rondvraagt voordat je iemand vertrouwd.
Neem de belastingdienst serieus! Mocht je ooit failliet gaan en je hebt regels m.b.t. de belasting dienst overtreden (ook als je de regels niet kende), de curator ziet dat als bestuurders aansprakelijkheid....
Ik werd net gebeld door de belastingdienst, dus vandaar deze post :-/
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
OK, ondernemen is fun... Maar vergeet de belastingdienst niet. Hier even een paar tips:
Zorg dat je altijd direct schriftelijke antwoorden stuurt, dus als je b.v. iets niet kan/wil betalen, stuur direct een briefje met je onderbouwing. De belastingdienst neemt contact met je op om de verdere gang van zaken te bespreken.
Zorg dat je iemand hebt die je met de belastingen kan helpen. Belastingadviseurs zijn er in alle geuren en smaken, zorg dat je even rondkijkt en rondvraagt voordat je iemand vertrouwd.
Neem de belastingdienst serieus! Mocht je ooit failliet gaan en je hebt regels m.b.t. de belasting dienst overtreden (ook als je de regels niet kende), de curator ziet dat als bestuurders aansprakelijkheid....
Ik werd net gebeld door de belastingdienst, dus vandaar deze post :-/
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30-belasting-engheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag