• 0

Kosten voor importeren uit Japan/Zuid Korea

Hallo allemaal, alseerste iedereen de beste wensen voor 2011!

 

Als ondernemer haal ik op dit moment mijn producten uit de EU.

Nu ben ik mij aan het oriënteren op nieuwe producten en heb mogelijk iets gevonden.

Weet iemand toevallig aan welke kosten ik (ter indicatie) moet denken als ik zendingen uit Japan of Zuid Korea laat overkomen?

Het gaat om artikelen verpakt in eenheden van ongeveer 200cm x 100cm x 150cm (gewicht 175 kg).

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ook beste wensen.

 

Hoeveel van die eenheden zal je per zending bestellen en hoe lang mag de zending er over doen? Het goedkoopste is per (deel)container op een schip. Per vliegtuig kan erg kostbaar worden, maar dan heb je het een stuk sneller binnen.

Wat ook erg van belang is, is hoe je de zending geleverd krijgt. Zonder die informatie kunnen we moeilijk een antwoord geven.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou denken aan twee of mogelijk drie van deze verpakkingen en misschien nog een paar kleinere dozen.

Dit alles goed verpakt op een of enkele pallets.

De zending mag er langer over doen, want ik denk dat luchtvracht wat te kostbaar wordt.

 

Op dit moment heb ik helaas niet veel meer informatie.

Het gaat mij om een globaal 'idee' waar ik aan moet denken, omdat ik de afweging moet gaan maken of ik hieraan moet gaan beginnen of niet...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.