• 0

Een goed idee voor Google

Beste HL'ers,

 

ik heb een goed idee voor de website google wat erg goed zou passen bij hun concept. Ik wil ze het idee graag aanbieden maar hoe kan ik dit het beste aanpakken. Het lijkt me natuurlijk niet dat ik eventjes een afspraak kan maken met de oprichters van Google. Maar hoe kan ik dit het beste doen, ik kan natuurlijk niet het idee telefonisch of per e-mail even doorgeven want dan hebben ze mij daarna niet meer nodig :P.

 

Mvg,

 

NumberSeven

Escape to paradise

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maak er een dusdanig succes van dat Google je overneemt. Dat is de enige manier NumberSeven.

 

Ik had idd. al een topic geopend waarin ik vragen stelde omtrent het starten van een eigen website, maar dan zou ik het dus eerst zeer succesvol moeten maken ( wat ontzettend moeilijk is.) Daarom dacht ik er aan om het idee direct aan google door te geven omdat zij een gigantische bekendheid verwerven en een goede reputatie hebben.

Escape to paradise

Link naar reactie
  • 0

Maak er een dusdanig succes van dat Google je overneemt. Dat is de enige manier NumberSeven.

 

Ik had idd. al een topic geopend waarin ik vragen stelde omtrent het starten van een eigen website, maar dan zou ik het dus eerst zeer succesvol moeten maken ( wat ontzettend moeilijk is.) Daarom dacht ik er aan om het idee direct aan google door te geven omdat zij een gigantische bekendheid verwerven en een goede reputatie hebben.

Waarom is het succesvol maken van een goed idee moeilijk? Heeft je idee alleen kans van slagen wanneer google het lanceert?
Incasso kan persoonlijker & effectiever - Incassobureau Luuc.Eu - Bezoekt uw slecht betalende debiteuren
Link naar reactie
  • 0

Maak er een dusdanig succes van dat Google je overneemt. Dat is de enige manier NumberSeven.

 

Ik had idd. al een topic geopend waarin ik vragen stelde omtrent het starten van een eigen website, maar dan zou ik het dus eerst zeer succesvol moeten maken ( wat ontzettend moeilijk is.) Daarom dacht ik er aan om het idee direct aan google door te geven omdat zij een gigantische bekendheid verwerven en een goede reputatie hebben.

Waarom is het succesvol maken van een goed idee moeilijk? Heeft je idee alleen kans van slagen wanneer google het lanceert?

 

Nee, mijn inziens heeft het wel degelijk kans van slagen. Alleen zal ik er 100% voor moeten gaan met alle risico's van dien.

Escape to paradise

Link naar reactie
  • 0

Nee, mijn inziens heeft het wel degelijk kans van slagen. Alleen zal ik er 100% voor moeten gaan met alle risico's van dien.

"Escape to paradise" -> Escape to reality ;)

 

Je zal altijd hard moeten werken om dingen tot een succes te maken. Ik heb zo geen kant en klare oplossing om snel met je idee te cashen.

Incasso kan persoonlijker & effectiever - Incassobureau Luuc.Eu - Bezoekt uw slecht betalende debiteuren
Link naar reactie
  • 0

Niet alles waar google op staat wordt goud, integendeel ik denk dat ze meer failures hebben.

 

Ze kopen ook niet alles wat ze wat lijkt, integendeel, ze proberen het eerst zelf te maken

voorbeeld YOUTUBE ---> google video , of FACEBOOK ---> google buzz , en deze lijst is lang, heel lang, pas als ze door hebben dat ze de markt niet in handen kunnen krijgen zullen ze overgaan tot een overname.

 

Als je al contact krijgt (onwaarschijnlijk), ze zien wat in je idee (onwaarschijnlijk) , gaan ze zelf proberen te maken!

Link naar reactie
  • 0

Ik raad je aan om eerst een patent op je idee aan te vragen voordat je het aan Google voorlegt. Wanneer ze er dan met je idee vandoor gaan heb jij juridisch gezien een veel betere positie dan wanneer je zomaar een emailtje zou sturen.

 

En als je een patent op je idee hebt, kun je het daarna wel met een email voorleggen aan Google.

 

Veel succes met je idee in ieder geval! ;)

Met vriendelijke groet,

Vito Glasbergen

http://Promivo.nl - Een professionele website, zonder grote investering.

Link naar reactie
  • 0

Ik raad je aan om eerst een patent op je idee aan te vragen voordat je het aan Google voorlegt. Wanneer ze er dan met je idee vandoor gaan heb jij juridisch gezien een veel betere positie dan wanneer je zomaar een emailtje zou sturen.

 

En als je een patent op je idee hebt, kun je het daarna wel met een email voorleggen aan Google.

 

Veel succes met je idee in ieder geval! ;)

 

Volgens mij kun je voor software geen patent aanvragen. Daarbij neem ik aan dat het idee voor google te maken heeft met software.

Link naar reactie
  • 0

Nee, mijn inziens heeft het wel degelijk kans van slagen. Alleen zal ik er 100% voor moeten gaan met alle risico's van dien.

 

Als je het zelf al teveel risico vindt, waarom zou Google dan jouw idee willen uitvoeren? Mijn ervaring: een echt goed idee geeft je enthousiasme genoeg om er echt wat van te gaan maken, de meeste 'goede ideeën' zijn echter veel te oppervlakkig en worden slecht uitgewerkt.

 

Uiteindelijk komt het zo op mij over: Je durft zelf niets te doen met je idee vanwege de risico's. Je wilt de risico's droppen bij Google, als het mislukt kost het je niets. Maar als het wel lukt wil je wel een graantje meepikken....rijk worden zonder er iets voor te doen. Dat gaat je niet lukken ;)

 

Verder veel succes, en mijn tip: als het je echt wat lijkt, maak dan een investeerder warm voor je idee en ga er 100% voor. Als je dit niet aandurft / ziet zitten ben je in mijn ogen geen ondernemer. Als je het wel ziet zitten en je doet het goed, dan kun je veel geld verdienen.

 

Groet,

Dirk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.