• 0

Waar vind ik dit soort icoontjes....

Beste allen,

 

 

Na een hoop speurwerk heb ik een aantal webshops kunnen vinden die deze icoontjes gebruiken. Zie afbeelding in bijlage...

 

Maar ik zoek er meer... Weet iemand een website waar ik dit soort 'opsommings icoontjes' kan vinden?

 

Hebben dit soort icoontjes misschien een specifieke naam? Zodat ik ze misschien wat makkelijker op google kan vinden.

 

Wie helpt me... Mijn dank is groot !

 

Groeten Mike

Bezorging_1-2_dagen_icoon.gif.286eb15c5fd3cfeddb4d202747935ebe.gif

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb beide websites helemaal uitgespit, alleen het soort icoon wat ik zoek kom ik er helaas niet tegen.

 

Ik heb ze wel beide aan mn favorieten toegevoegd, want daar kan ik in de toekomt vast nog wel eens wat interessants vinden.

Dank daarvoor!

 

 

Ik wil zo'n soort opsomming op mijn webshop maken:

 

- Bezorging 1-2 dagen

- Goede service

- Veilig betalen

- Compleet assortiment

 

En dan ipv van het 'afbreekstreepje' een icoontje.

 

Ik zou ook enkel voor een 'vinkje kunnen gaan, alleen vind ik de icoontjes incl. vinkje net iets sprekender en origineler.

 

Ik hoop dat ik nog wat goede input mag ontvangen...

 

Groeten Mike

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties tot nu! Ik heb alle icoonverzamel websites doorgespit... Maar ik wil mn gezochte icoontjes maar niet vinden.

 

Ik weet dat er meerdere webshops zijn die dit soort icoontjes gebruiken om hun sterke punten te benadrukken. Had ik toen deze shops maar gebookmarkt...

 

Het laten ontwerpen is indd een oplossing. Mocht het me echt niet lukken dan zal ik dat zeker overwegen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat deze iconen niet te vinden zouden zijn...

 

Mocht iemand nog een gouden tip hebben, of misschien een webshop weten waar deze icoontjes ook worden gebruikt of toch dit soort icoon ergens op een icoonverzamel site heeft gespot... Ik hoor het meer dan graag.

 

Nogmaals zeer veel dank voor alle reacties tot nu toe, ik waardeer dit enorm.

Link naar reactie
  • 0

Hallo!

 

De bron waar ik deze icoontjes heb gespot is hier

Je ziet ze op de hoofdpagina, aan de rechterkant. Deze webshophouder gebruikt ze om zijn pluspunten te ondersteunen.

 

 

Een aantal komen wel overeen met mijn eigen pluspunten. 1 van mijn grote pluspunten straks is dat ik vrij goedkoop ben. Vandaar dat ik nog zoek naar een icoon waar dit tot uitdrukking komt.

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...

 

Groeten allemaal

Link naar reactie
  • 0

Zij hebben een designer aan het werk gezet, die deze iconen heeft gemaakt. Je zult ze dus niet zomaar vinden, deze zijn op maat gemaakt. Wel lijken ze erg op standaard iconen, maar als je exact zoiets wilt dan zul je zelf Photoshop moeten openen of een designer aan het werk zetten.

 

Elke designer kan zo een mooi setje icons voor je maken, helemaal op maat. Of deze van een standaard iconwebsite plukken, maar dan moet je even zoeken welke iconen je mooi vindt.

Link naar reactie
  • 0

Bij nader inzien ga ik toch maar een paar dagen klussen... Thanks Sebastiaan !!

 

Verder wil ik echt iedereen bedanken voor alle reacties. Ik ben nieuw op dit forum en mijn eerste kennismaking is zeer prettig. In tegenstelling tot ( vele ) andere fora heb ik allemaal bruikbare en gerichte antwoorden ontvangen. Ook het aantal meedenkers zijn top.

 

Groeten !

Link naar reactie
  • 0

Ikzelf gebruik http://www.dreamstime.com is ook veel op te vinden (wel de goede zoekwoorden gebruiken uiteraard!)

 

Misschien kan je dit: http://icon.designcrowd.com proberen? Zelf geen ervaring mee..

 

Groet,

 

AgendaVoorOndernemers

Alle evenementen voor ondernemers online: http://www.agendavoorondernemers.nl

Seminars, beurzen, congressen, workshops over onderwerpen die jou als ondernemer aanspreken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.