• 0

Bulk-mail programma

Beste mensen,

 

Ik heb de guerrilla-actiebrief waarop al redelijk wat mensen zich nu aanmelden. Ik heb wel een gratis programma om die nieuwsbrief (HTML) te versturen, maar ik heb het idee dat er een beter programma moet zijn om multiple-mail te versturen.

 

Wie weet het perfecte mail-programma om zo'n nieuwsbrief te verturen.

 

Let wel, ik heb er dus een, maar die heeft alleen standaard mogelijkheden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0
Maar tsja, als mensen goed marketing advies willen huren ze jou in en betalen ervoor. Als je goede nieuwsbrieven wilt versturen koop je een programma. Simpel.

 

kort maar krachtig, heerlijk :P

 

Overigens kun je bij steeds meer internetbedrijven terecht voor een goede email applicatie. Er zijn al verschillende threads over dit onderwerp te vinden.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Is er een goede reden om outlook niet te gebruiken?

HTML kan ik er gemakkelijk inzetten en het wordt op geen enkele manier "verbogen"

 

Ik kan distributie-lijsten aanmaken met alle adressen er in en ik BCC gewoon aan die distributielijst. Aan: Actiebrief@studio34.nl Onderwerp etc etc.

 

Zit daar een nadeel aan dat iemand kent? (Voordat ik op mn bek ga... ;-) )

Link naar reactie
  • 0

Een van de meest irritante fouten is als iemand de "BCC" vergeet te gebruiken. Let daar dus goed op. En bij lijsten met veel mensen en met ook wat meer opties scheelt het een beetje werk, je hoeft dan niet meer alles handmatig in te voeren. Maar inderdaad als dat - inclusief de bovengenoemde nadelen - alles is, voldoet een gratis programma of outlook denk ik ook wel.

Link naar reactie
  • 0
Is er een goede reden om outlook niet te gebruiken?

HTML kan ik er gemakkelijk inzetten en het wordt op geen enkele manier "verbogen"

 

Er zijn vele redenen om Outlook sowieso niet te gebruiken, maar goed. Bij bulk-mail ontstaan er wel degelijk problemen: veel ontvangers krijgen de afbeeldingen in je html als bijlage binnen. Beter is een prgramma als Group Mail van Infacta. Ik gebruik zelf de 'pro' versie, maar er is ook een gratis variant. Maar als je er professioneel mee aan de slag wilt (en dat wilt uitstralen) moet je gewoon betalen, zo duur is het nu ook weer niet ... :)

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0
De plaatjes laad hij van de server, dat is geen probleem, maar ik ga toch maar een goed pakket aanschaffen denk ik.

Dat is wél een probleem, want niet iedereen is online. Dus dat betekent: een tekst-mail sturen met een link naar je website. Is overigens wel een goede optie: je kunt een tekstbericht sturen met headlines en een link naar je online (html) nieuwsbrief.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Via de BCC kun je maar 50 adressen tegelijk opgeven. Als er één adres niet klopt wordt de verzending afgebromen. Kortom, leuk als je 100 adressen hebt. Een ramp als je er 1000 hebt.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • -1

Wij werken met SPAM. Ik moet zeggen erg compleet, stabiel en ze hebben een hele goede support. Telefonische helpdesk (gratis), die je altijd verder helpen als je even vast loopt. Er zitten heel veel functie's in hun software. Je hoeft ze niet allemaal te gebruiken, maar het helpt je wel meegroeien naar professionele e-mailmarketing.

 

Kijk maar eens op SPAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.