• 0

Brain stormen MET starters internationaal zaken doen

Beste mede HL-ers,

 

Ben ik weer eens, na een tijdje op de achtergrond te zijn geweest en voorbereidingen voor nieuwe leuke plannen die dit jaar weer moeten gaan 'knallen' . Ook ben ik afgelopen jaar samen met de KLM een het me-denken geweest over een nieuw platform, wil jij hier ook eens over mee praten:

 

Nieuw idee

KLM heeft het idee opgevat een community op te zetten voor ondernemers die internationaal zaken doen. We zijn erg benieuwd naar de meningen hierover van ondernemers die regelmatig zakelijk reizen. Heeft u behoefte aan een community? En hoe kan een community u eventueel ondersteunen bij uw werk?

 

Brainstorm en maaltijd

Graag brainstormen we hierover met u en een aantal collega-ondernemers die internationaal zaken willen gaan doen of die net begonnen zijn met internationaal zaken doen. Voordat we gaan brainstormen, bieden we u een maaltijd aan om kennis met elkaar te maken.

 

Aantal personen

Er is helaas slechts plaats voor acht personen. De eerste acht personen die zich aanmelden, krijgen een definitieve uitnodiging.

 

Waar en wanneer?

De brainstorm vindt plaats op:

Datum: dinsdag 11 januari 2011

Tijd: 19.00 uur tot 22.00 uur

In Amsterdam

 

....en niemand zal met lege handen vertrekken :-)

 

Aanmelden?

reageer hier of stuur een PM; op een inspirerende en creatieve avond!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.