• 0

bv facebook icoon toevoegen op de website.

Blond, en een vrouw = niet heel technisch.

 

Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling + icoon toevoeg op de website

dus dat als zij daarop klikken zij gelijk doorverwezen worden naar een andere website?

ik heb een website via vistaprint, weet niet of dat er wat toe doet..

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

en als ik nou een logo zelf heb gekregen van een bedrijf, die in m'n email staat,

hoe zou ik die dan op mn website kunnen zetten?

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

en als ik nou een logo zelf heb gekregen van een bedrijf, die in m'n email staat,

hoe zou ik die dan op mn website kunnen zetten?

 

Je zal 2 dingen moeten doen:

1 het logo uploaden naar je website via een ftp programma

 

2 in je website extra code toevoegen op dat logo en de link te laten zien

iets in de trend van de plaats waar het logo staat in je mappenstructuur op je website

 

hoe heb je de rest van je website gemaakt? dan kan ik misschien betere uitleg geven.

www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland

Link naar reactie
  • 0

Gezien het vele gebruik van social media wordt er vaak ook een LinkedIn en Twitter account e.d. gebruikt.

Op het internet zijn er ontelbaar veel sites die social media icons aanbieden. Indien je b.v. naast FB ook Hyves e.d. toevoegt dan wil je ze graag in hetzelfde design.

 

http://www.iconarchive.com is een van de sites waar je wat andere icons vandaan kunt halen en die ook een Hyve icon heeft. Veel sites komen uit het buitenland en maken alleen icons voor de meer bekende (Amerikaanse) netwerken.

 

Uiteraard is het maar net wat voor site / doelgroep je hebt en welke icons je daar wil laten zien. Voor extra links naar je site is het tevens interessant om een 'FB like button toe te voegen'.

 

Succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.