Ik weet dat de nummering van facturen moet doorlopen.
Mijn laatste factuurnummer in 2010 was 147.
In 2011 ben ik doorgegaan met nummer 148.
Vandaag heb ik iets ingekocht via de bank en nu kom ik erachter dat de nummering in mijn boekhoudprogramma begint met P1 en verder gaat waar ik vorig ben geeindigd ben. Einde 2010 P21 ik had dan P22 in 2011 verwacht. Andere dagboeken beginnen ook bij volgnummer 1 zoals kasboek,memoriaal en inkoop.
Nu is mijn vraag is dit wettelijk goed dat deze dagboeken weer bij volgnummer 1 beginnen.Met andere woorden is het dus alleen van belang dat de volgnummers van de verkoopfacturen doorlopen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lancee
lancee
Goedeavond,
Ik heb een vraag mbt de nummering van facturen.
Ik weet dat de nummering van facturen moet doorlopen.
Mijn laatste factuurnummer in 2010 was 147.
In 2011 ben ik doorgegaan met nummer 148.
Vandaag heb ik iets ingekocht via de bank en nu kom ik erachter dat de nummering in mijn boekhoudprogramma begint met P1 en verder gaat waar ik vorig ben geeindigd ben. Einde 2010 P21 ik had dan P22 in 2011 verwacht. Andere dagboeken beginnen ook bij volgnummer 1 zoals kasboek,memoriaal en inkoop.
Nu is mijn vraag is dit wettelijk goed dat deze dagboeken weer bij volgnummer 1 beginnen.Met andere woorden is het dus alleen van belang dat de volgnummers van de verkoopfacturen doorlopen?
Bedankt voor de reactie
Dennis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30119-factuurnummer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag