Tijdens koninginnedag wil ik grootschalig producten verkopen. Nu was ik benieuwd of je tijdens koninginnedag btw moet rekenen of dat er een constructie is waarin dit niet hoeft? Ik ga er stiekem vanuit dat ik gewoon btw moet rekenen maar het zou erg mooi zijn als dat niet hoeft. Weet iemand hier meer over?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
adnanoner
adnanoner
Hoi allemaal,
Tijdens koninginnedag wil ik grootschalig producten verkopen. Nu was ik benieuwd of je tijdens koninginnedag btw moet rekenen of dat er een constructie is waarin dit niet hoeft? Ik ga er stiekem vanuit dat ik gewoon btw moet rekenen maar het zou erg mooi zijn als dat niet hoeft. Weet iemand hier meer over?
Alvast bedankt!
Ad
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30158-btw-tijdens-koninginnedag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag