Even een korte introductie van mijzelf. Ik ben Christiaan, 16 jaar oud en ben al enige tijd bezig met het kopen van spullen in het buitenland en verkopen binnenlands. Dit is op zeer kleine schaal dus heb me nooit aangemeld bij de KVK. Ik ben zo'n 1,5 jaar bezig nu en heb het altijd bij kleine ''partijen'' gehouden, van rond de 100 euro.
Aangezien, ik toch wel wil groeien heb ik een aantal vragen.
Ik ben van plan een pallet ''returned goods'' van microsoft te kopen uit Engeland.
Hoe werkt dit nou? Het aanbod is 300 pond voor 1 pallet, exclusief verzend kosten.
Betaal ik hier nog VAT bovenop? En hoe gaat dit met de douane?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christiaan W.
Christiaan W.
Goedenavond,
Even een korte introductie van mijzelf. Ik ben Christiaan, 16 jaar oud en ben al enige tijd bezig met het kopen van spullen in het buitenland en verkopen binnenlands. Dit is op zeer kleine schaal dus heb me nooit aangemeld bij de KVK. Ik ben zo'n 1,5 jaar bezig nu en heb het altijd bij kleine ''partijen'' gehouden, van rond de 100 euro.
Aangezien, ik toch wel wil groeien heb ik een aantal vragen.
Ik ben van plan een pallet ''returned goods'' van microsoft te kopen uit Engeland.
Hoe werkt dit nou? Het aanbod is 300 pond voor 1 pallet, exclusief verzend kosten.
Betaal ik hier nog VAT bovenop? En hoe gaat dit met de douane?
Betaal ik hiervoor invoerrechten?
Zou iemand mij verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Christiaan Wiggers
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30194-importeren-uit-engeland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag