• 0

Webshop auto multimedia 2.0 (beloning voor nuttigste bericht)

Omschrijving van je concept:

Vele maanden geleden ook hier eens een beoordeling gevraagd, nu terug voor 2.0! :)

 

Ik hoop veel berichten te krijgen, daarom heb ik een beloning voor het nuttigste bericht in dit topic een 2-Disc special edition steelbook van een topfilm naar keuze twv minimaal €14.99!

 

Verkoop van auto multimedia van het merk 'Eonon'.

 

webshop : Unique Articles

 

De webshop is gemaakt met Joomla icm Virtuemart.

 

Wat ik zelf belangijk vindt is de klantvriendelijkheid van de website, dus ik hoop dat jullie dit goed vinden! :)

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Webshop gevuld

nederlandse productomschrijvingen gemaakt

 

eigenlijk alle webshop gerelateerde dingen

 

 

advertentiemethodes

Adwords

Admarkt (marktplaats)

Affiliate marketing ( maar hier ga ik mee stoppen, onrendabel )

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Echt een uitdaging heb ik niet voor deze webshop.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

in tegenstelling tot de concurrentie vindt ik deze webshop er 'gelikt' uitzien en gebruiksviendelijk.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

ik hoop feedback te krijgen waarmee ik mijn site nog beter kan maken, mocht iemand nog advertentiemethoden weten, hoorik it ook gaag!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tim,

 

De site heeft erg veel last van de encoding zag ik;

[*]op http://www.uniquearticles.nl/eonon-g1305e staan allemaal vreemde tekens in de tekst: Â

[*]op http://www.uniquearticles.nl/winkel staat "Categorieën"

Staat een beetje slordig.

 

Het BTW-nummer moet nog op de site gezet worden; het is wettelijk verplicht die er op te hebben.

Ik kon het tenminste niet vinden?

 

Ik vind het altijd zo vaag; mensen die een 06 nummer heel raar gaan schrijven.

Vragen? bel ons nu! 065 - 3126834

Waarom niet gewoon het streepje waar het hoort te staan, dus na "06"?

 

Voor de rest ziet het er wel aardig uit.

Niet teveel rommel er om heen die je continu afleidt.

 

Ik hoop dat je wat met bovenstaande punten kunt.

In ieder geval; Succes er mee!

Wyrix - hosting voor en ontwikkeling van websites en webwinkels

www.wyrix.com

 

12Byte - hosting voor websites en webwinkels

www.12byte.com

Link naar reactie
  • 0

Zijn die eonon welke zo van vorm of zijn de foto's uitgerekt. Op deze manier zou ik er nooit 1 kopen. Ik wil mijn film graag normaal zien.

- Ik kan de foto trouwens niet aanklikken want dan komt er een stukje tekst overheen.

 

- Als ik bij de producten kijk mis ik ook foto's met een wat hogere resolutie: voorbeeld:

http://www.uniquearticles.nl/eonon-d1306

 

- waarom een groen menu onder service? Ik kom die kleur verder nergens tegen op de website

 

- deze pagina klopt niet, je bent ergens de mist in gegaan met center ed, ook staan er rare tekens op de pagina:

http://www.uniquearticles.nl/de-5-beloftes-van-unique-articles

 

- foto's, als ik op een foto klik opend hij in hetzelfde scherm, maar er is nergens een knop terug. Waarom hier geen lightbox, terwijl die verder op je site wel gebruikt wordt?

 

- de banner met: bel ons nu! Bel is met een hoofdletter (begin van een zin)

 

- waarom is op de eerste pagina het menu helemaal linksonderaan, terwijl deze styl nergens anders terugkomt.

 

- de zoekvelden zijn wit op wit, misschien kun je de deze iets verduidelijken, andere kleur of een dikkere lijn.

 

- ik zou de bovenste banner klikbaar maken en meteen uitleggen wat het voordeel is dat jullie officieel dealer zijn. Ik zou dan wel het ideal daar uit de banner halen, er zijn immers nog meer manieren om te betalen. (Ook even de verkeerd geplaatste hoofdletters verwijderen of juist alles laten beginnen met een hoofdletter)

 

De hele site ziet er best netjes uit, niet helemaal mijn stijl, ik vind hem persoonlijk een beetje saai en hij doet me voorkomen als een soort buitenlandse verkoopsite zoals Yahoo oid.

Verder lijkt het me een slimme zet om eens goed te kijken naar je spelling, geen schikbarende dingen tegengekomen, maar wel wat slordigheden. Verder moet je eens kritisch kijken naar de stijl van de website, je hebt nu allerlei plaatjes, indelingen etc die vervolgens nergens meer terugkomen. Aantal voorbeelden: de steren bij onze beloftes, het menu op de eerste pagina, het gebruik van lightbox, de mouse over op de eerste pagina etc etc.

 

Het begin is er, maar denk dat een versie 2.1 wel hard nodig is.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Tim,

 

Eerst zie ik groot "Gratis verzending" en dan links "Slechts €0,01 verzendkosten". Het verschil is weliswaar niet groot, maar toch wat vreemd.

 

Je menu bovenin is onduidelijk. "Voorpagina" is meer iets voor een boek. Je "Koopgids" is geen gids, maar een verklaring van een aantal termen. En als ik op "Navigatie" klik verwacht ik informatie of producten, maar ik krijg twee regels tekst en een groot plaatje, waar ik niet eens op kan klikken voor meer informatie.

 

Op je "Over ons" pagina linkt je website link naar http://www.uniquearticles.nl/undefined/ en wordt dus niet gevonden (404).

 

Volgens mij mag je het retourrecht niet uitsluiten in geval van voor de klant bestelde artikelen (Wetboek 7.46d).

 

Je "adres bijwerken" link in je bestelproces werkt niet.

 

Loop je site nog even na op tekstfouten. Ik zie bijvoorbeeld "catergorieen" en "product" hoort met een "c".

 

Je "tegenprestatie" mag je aan een andere reageerder geven. Ik vraag alleen een beloning voor volledige website-checks ... ;-)

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

De zwarte achtergrond is voor mij al genoeg reden om weg te klikken,

ik ben niet op zoek naar een begrafenisverzekering..

 

ik heb geen bril of dergelijke maar ik kan diverse woorden zwart op zwart echt niet lezen (tekst onder iDeal-logo)

het gebruik van verschillende lettergrootten en kleuren is erg rommelig, leidt de aandacht af.

 

en zoals eerder genoemd, als je op een foto klikt krijg je een of andere ratjetoe van thumbnails? raar,

en nodigt vooral niet uit tot doorklikken.

 

Ik wil je eigenlijk niet ontmoedigen, maar je hebt nog een hoop werk te doen... :-\

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Het eerste wat mij opvalt is: donker! Veel klanten van mij die hun logo ook op een donkere achtergrond willen hebben,

probeer ik hier vanaf te praten. Een groot deel van je bezoekers kijkt veel liever naar een webshop/website met een lichte

achtergrond. Dit maakt je tekst ook een stuk leesbaarder en geeft je overall een professionelere look.

 

Het tweede dat mij opvalt is dat het nog een beetje een zooitje is wat betreft layout en looks, een paar voorbeelden:

 

- Sterren in het logo hebben witte scherpe randen

- Eonon Dealer banner staat te ver naar links

- Het woord categoriën is verkeerd gespeld bij de zoekfunctie

- De drie bovenste plaatjes van producten worden uitgerekt

- Gebruik van verschillende lettertypes/kleuren:

# De grote tekst over de Eonon sale heeft drie verschillende kleuren??? (blauw/oranje/wit)

# 'Vragen? Bel ons nu' is plots in Comic Sans?

# Tenslotte geef je de bezoeker zelf de mogelijkheid om de kleur van het lettertype te veranderen,

waardoor alles nog meer met elkaar gaat vloeken.

- Live support afbeelding heeft nog een witte achtergrond

 

Ik heb nu alleen de homepagina bekeken, maar ik verwacht op de rest van de pagina's ook nog wel wat te vinden.

Mijn tip: maak een lichte webshop, geen donkere en laat een designer eens wat voor je doen. Zorg voor eenheid:

zelfde kleuren/zelfde lettertype etc. Dit geeft alles een professionelere look!

 

Just my 2 cents ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Of het de beste tip is, weet ik niet, maar ik zou wel eerst beginnen met een passende naam en een duidend logo. Beide ontbreken momenteel. Car audio video nav(igation) of av zouden er misschien wel in moeten zitten. VANAV?

 

Ik zie nog een default Joomla favicon en jouw eerste afbeeldingen zijn allemaal mugshots (heb je niks aan als bezoeker of potentiële koper). Verder zijn de afbeeldingen geen productfoto's, maar renderings. Of dat vertrouwen wekt? Misschien kun je alles goed comprimeren en wel als eerste afbeelding voor relatief grote, informatieve foto's kiezen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Vaak is de eerste indruk het belangrijkste en ook mij viel direct de donkere kleur op.

 

Los van smaak is het niet functioneel, zoals bij de "koopgids". Dit is bijna niet te lezen, terwijl het commercieel een niet onbelangrijk onderdeel is.

 

Consequent zijn in betiteling van site onderdelen is ook belangrijk. Bij het zoeken wordt de term categorie gebruikt, terwijl onder "Menu" eigenlijk categorieën genoemd worden. Je zou de titel van deze module kunnen veranderen.

 

Ik zou bij "Onze beloftes" het formaat van de sterren en de tekst meer in lijn brengen. Nu is het net of er foto's zouden moeten staan die niet getoond worden.

 

Ik denk dat je op de goede weg bent en het is verstandig er anderen naar te laten kijken. Succes.

Link naar reactie
  • 0

Dus, voor wie is de beloning?

 

Wie nomineren de lezers?

 

Deze vraag is trouwens ook op een ander forum gesteld. Wat not done is, omdat niemand dubbel werk wil doen.

 

Het andere forum heeft een heel ander publiek, en bovendien is niemand zo dom dat hij in 2 forum's dezelfde site gaat bekijken...

 

wel een leuk idee trouwens, wie vindt welke reactie de beste?

 

inzendingen zijn nog steeds mogelijk! :)

Link naar reactie
  • 0

inzendingen zijn nog steeds mogelijk!

Ik vind het altijd wel sympathiek als je als TS ook reageert op de gegeven opmerkingen. Ik zou persoonlijk bijvoorbeeld die twee niet-werkende links meteen gerepareerd hebben en als ik zie dat ze er nu nog steeds staan word ik wel erg nieuwsgierig waarom jij ervoor gekozen hebt om dat (nog) niet te doen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.