Vaste telefoon

Aanbevolen berichten

Ik kon geen onderdeel vinden waar ik dit kwijt kon, dus dan maar hier.

 

Ik ben nu contractsvrij bij KPN en kan opzeggen binnen een maand. Maar ik wil graag mijn vaste nummer houden en kunnen doorschakelen naar mijn mobiel en graag wat sneller dan dat nu gebeurt, hij gaat meestal een keer of 8 over voordat de doorschakelijk plaatsvindt. Vaak ben ik dan alsnog te laat.

 

Weet iemand een goede vergelijkingssite of zelfs een goede aanbieder?

 

Ik heb een aanbod staan van de KPN voor 25 euro per maand en dan gratis bellen naar vaste nummers, maar volgens mijn factuur gaat at maar om een euro of 6 per maand.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik kende het nog niet, maar wat ik ervan lees op internet krijg je allerlei problemen met vertraging en niet aankomen van gedeeltes van de verzonden informatie.

 

Dat klinkt nogal amateuristitsch. Dus dit lijkt mij zakelijk gebruik niet echt een goede oplossing.

 

Ik maak gebruik van een voipcentrale . Kost 5 euro per nummer per maand. Dat is inclusief een internet belcentrale met deze functies zonder extra kosten.Zij regelen transfer van je nr. Onze kosten zijn 50 pr gedaald tov kpn...

 

Pm maar als je de website wilt ... Verder nooit problemen met bereikbaarheid of storingen.

 

Je kan zelfs het aantal seconden instellen wanneer hij moet doorverbinden...

 

 

externe telefooncentrale

· voicemail

 

· fax-to-email

· wachtmuziek

· verkorte kiesnummers

· follow-me / gespreksroutering

· belgroep (gelijktijdig rinkelen)

· belroute (achtereenvolgens rinkelen)

· Auto Attendant of 'slimme' voicemail

· wachtrijsysteem

· telefonsiche slagboom

· keuze mee te zenden nummer bij doorgeschakelde gesprekken

 

 

 

Zijn super tevreden en nee, heb geen aandelen...:)

 

Danny

Link naar reactie

was dat als grapje bedoeld?

 

IK kkrijg bij die website 3 popups en een programma dat zich wil installeren. UIteindelijk blijkt het gewoon een zoekmachine te zijn...

Mijn excuses; het moest inderdaad de .eu zijn natuurlijk!

Op zoek naar nieuwe/leuke uitdagingen in de IT of gerelateerd.

Link naar reactie

Als het in combinatie met internet zou zijn kun je kiezen uit genoeg bekend aanbod,

maar je hebt vast al internet en zoekt nu een losse telefoniet oplossing.

 

Wel eens aan voip gedacht? Budgetphone, Voipbuster,

 

Voip is een uitstekende oplossing, Bovengenoemde voorbeelden heb ik persoonlijk geen goede ervaringen mee.

Ofwel problemen bij verhuizing van een telefoonnummer, ofwel problemen met ondersteuning op een bepaalde telefooncentrale welke niet wordt gegeven en bij beide partijen is de klantendienst een drama.

Heb er veel ellende mee gehad.

 

Steek een paar euro's per maand in een goede centrale zoals bijvoorbeeld Danny aangeeft.

Ga niet voor het goedkoopste of zgn gratis....

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Bedankt weer voor alle reacties, ik heb de websies allemaal bezocht, maar overal gaat men ervan uit dat je weet wat je nodig hebt en dat je alle termen kent. VOIP, voice over ip, fax over ip, PBX, Linksys, SNOM, platformen, SLA (altijd lekker)

 

Nu zegt het mij allemaal niks dus ik ga er morgen ook eens 1 even bellen. EN kijken wat ik nu precies nodig zou hebben.

Link naar reactie

Ik maak gebruik van een voipcentrale . Kost 5 euro per nummer per maand. Dat is inclusief een internet belcentrale met deze functies zonder extra kosten.Zij regelen transfer van je nr. Onze kosten zijn 50 pr gedaald tov kpn...

 

Pm maar als je de website wilt ...

 

Kun je deze ook hier plaatsen?

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik maak gebruik van een voipcentrale . Kost 5 euro per nummer per maand. Dat is inclusief een internet belcentrale met deze functies zonder extra kosten.Zij regelen transfer van je nr. Onze kosten zijn 50 pr gedaald tov kpn...

 

Pm maar als je de website wilt ...

 

Kun je deze ook hier plaatsen?

 

 

Www.callvoip.nl

Link naar reactie

Onze ervaringen met VOIP4ALL zijn zeer matig, slechte verbindingen, sommige andere partijen waren niet te bellen. Toen we overstapten naar een andere provider hebben ze ons onverwacht afgesloten (een huisartsen praktijk! op maandag ochtend)

Nu sturen ze ons een rekening voor het weer snel aansluiten op die dag!!!

Ze reageren snel op mails, maar niet adequaat.

Ik zou een andere partij zoeken.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.