Een webwinkel waar je sieraden kan kopen die handgemaakt zijn. Nederlands en Engelstalig
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het is een kant en klare template maar ik heb zelf de header gemaakt, de kleur van de kopjes van de boxen veranderd. Teksten geschreven (kan hier wel wat hulp bij gebruiken) foto's gemaakt en allemaal toegevoegd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil mensen sieraden bieden die bij ze passen, waardoor ze zich 'beter' voelen. Door het gebruik van Swarovski kristal zijn de sieraden erg sprankelend en vooral in het zonlicht is dit erg mooi om te zien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Moeilijke vraag omdat er zelf hier op dit forum mensen zijn die ook sieraden maken met dezelfde materialen. Ik probeer de best mogelijke service en kwaliteit te leveren tegen een scherpe prijs.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen op gebied van SEO waar moet ik opletten als het gaat om de teksten op de homepage bijv.
Qua lay-out hoe kan ik ervoor zorgen dat de website er strak uit ziet?
Er staat nu een video op wat denken jullie daarvan? Toegevoegde waarde of niet?
Algemeen: wat vind je ervan? Wat voor gevoel krijg je erbij? waarom zou je wel of niet willen kopen?
Bedankt voor de moeite om te kijken in ieder geval!
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jewelsfromabove
Jewelsfromabove
Omschrijving van je concept:
Een webwinkel waar je sieraden kan kopen die handgemaakt zijn. Nederlands en Engelstalig
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het is een kant en klare template maar ik heb zelf de header gemaakt, de kleur van de kopjes van de boxen veranderd. Teksten geschreven (kan hier wel wat hulp bij gebruiken) foto's gemaakt en allemaal toegevoegd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil mensen sieraden bieden die bij ze passen, waardoor ze zich 'beter' voelen. Door het gebruik van Swarovski kristal zijn de sieraden erg sprankelend en vooral in het zonlicht is dit erg mooi om te zien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Moeilijke vraag omdat er zelf hier op dit forum mensen zijn die ook sieraden maken met dezelfde materialen. Ik probeer de best mogelijke service en kwaliteit te leveren tegen een scherpe prijs.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen op gebied van SEO waar moet ik opletten als het gaat om de teksten op de homepage bijv.
Qua lay-out hoe kan ik ervoor zorgen dat de website er strak uit ziet?
Er staat nu een video op wat denken jullie daarvan? Toegevoegde waarde of niet?
Algemeen: wat vind je ervan? Wat voor gevoel krijg je erbij? waarom zou je wel of niet willen kopen?
Bedankt voor de moeite om te kijken in ieder geval!
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag