• 0

Wat vinden jullie van mijn Website-shop

Omschrijving van je concept:

Een webwinkel waar je sieraden kan kopen die handgemaakt zijn. Nederlands en Engelstalig

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het is een kant en klare template maar ik heb zelf de header gemaakt, de kleur van de kopjes van de boxen veranderd. Teksten geschreven (kan hier wel wat hulp bij gebruiken) foto's gemaakt en allemaal toegevoegd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil mensen sieraden bieden die bij ze passen, waardoor ze zich 'beter' voelen. Door het gebruik van Swarovski kristal zijn de sieraden erg sprankelend en vooral in het zonlicht is dit erg mooi om te zien.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Moeilijke vraag omdat er zelf hier op dit forum mensen zijn die ook sieraden maken met dezelfde materialen. Ik probeer de best mogelijke service en kwaliteit te leveren tegen een scherpe prijs.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen op gebied van SEO waar moet ik opletten als het gaat om de teksten op de homepage bijv.

 

Qua lay-out hoe kan ik ervoor zorgen dat de website er strak uit ziet?

 

Er staat nu een video op wat denken jullie daarvan? Toegevoegde waarde of niet?

 

Algemeen: wat vind je ervan? Wat voor gevoel krijg je erbij? waarom zou je wel of niet willen kopen?

 

 

 

Bedankt voor de moeite om te kijken in ieder geval!

 

 

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hey Elke,

 

Ja er komst steeds meer bij hoor.

Alleen mezelf even pushen om er meer artikelen op te zetten op meer regelmatige basis. (2 per dag ofzo dan zit je binnen twee weken toch rond de 30 artikelen)

 

Ik heb trouwens drie submenu's toegevoegd bij de oorbellen

0-25 euro

25-40 euro

40 euro en meer

 

Ik merk wel dat mensen daar op klikken en het handig lijken te vinden.

 

Veel mensen vinden de video wel leuk (maar dan zien ze hem via facebook of twitter) dus ik weet niet hoe de feedback op me site daarvan is.

 

bedankt weer!!

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

Het is een kant en klare template en het probleem is dat ik een witte rand krijg als ik die header verklein...

 

Wat bedoel je met tekst effect in de foto?

 

Ja klanten komen inderdaad voor producten! Dat kan ik wel veranderen dat is wel een goede tip! Ik ga een aparte pagina maken voor uitleg en video's!

 

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoe maak je trouwens je foto's? Ik merk dat er namelijk wel kleurverschillen opzitten. Heb je al een soort mini fotostudio? Probeer ook eens met de witbalans van je camera te spelen. Zeker bij de oorbellen met bloemen en vlinderbails is de foto raar van kleur en is het ook moeilijk te zeggen welke kleur de bloemen nu juist hebben.

 

In plaats van echt zilver zou misschien beter sterling zilver kunnen zeggen, dat is specifieker.

 

De grootte van de header stoort mij minder maar de tekst zou je misschien kunnen proberen in anthraciet of chocolade bruin?

 

Hoe verpak je je juwelen trouwens? Dat kan ook een serieus pluspunt zijn dus zet daar ook een foto van op je webshop.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Mieke,

 

Wat losse opmerkingen:

 

Je zegt dat je alle sieraden zelf maakt. Dan vind ik het een beetje vreemd om te spreken over "Normale prijs" en "Onze prijs". Want voor die "Normale prijs" kan ik het product toch nergens krijgen?

 

Je wisselt op je site tussen "u" en "je", dat zou ik consistent maken.

 

Waarom moet een recensie minstens 50 tekens zijn?

 

Je "vertel een vriend" functie voldoet niet aan de wettelijke regels. Je moet als afzender vóór verzending kunnen zien hoe het bericht eruitziet dat namens jou wordt verstuurd.

 

In je Algemene Voorwaarden staat in 7.3 "binnen zeven (8) werkdagen", dat ziet er een beetje vreemd uit. Bovendien is dit artikel in tegenstrijd met de informatie elders op je website waar staat "Mocht je niet helemaal tevreden zijn met je aankoop dan kan je altijd binnen 3 werkdagen contact met mij opnemen."

 

Ik zou een duidelijkere en meer uitnodigende button maken voor "Bestel".

 

Waarom verplicht een account aanmaken? Dat is voor sommige mensen een (te) hoge drempel.

 

Waar vind ik je KvK nummer op je site?

 

Verder hier en daar wat tik- en taalfouten (zowel in het Nederlands als in het Engels) waar je naar mag kijken.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hallo Mieke,

 

Wat losse opmerkingen:

 

Je zegt dat je alle sieraden zelf maakt. Dan vind ik het een beetje vreemd om te spreken over "Normale prijs" en "Onze prijs". Want voor die "Normale prijs" kan ik het product toch nergens krijgen? maak gebruik van template kan dit niet veranderen

 

Je wisselt op je site tussen "u" en "je", dat zou ik consistent maken. goede tip ga ik opletten

 

Waarom moet een recensie minstens 50 tekens zijn?is ook weer die template

 

Je "vertel een vriend" functie voldoet niet aan de wettelijke regels. Je moet als afzender vóór verzending kunnen zien hoe het bericht eruitziet dat namens jou wordt verstuurd. ook standaard in de template

 

In je Algemene Voorwaarden staat in 7.3 "binnen zeven (8) werkdagen", dat ziet er een beetje vreemd uit. Bovendien is dit artikel in tegenstrijd met de informatie elders op je website waar staat "Mocht je niet helemaal tevreden zijn met je aankoop dan kan je altijd binnen 3 werkdagen contact met mij opnemen." ga ik even aanpassen dat klopt inderdaad niet helemaal

 

Ik zou een duidelijkere en meer uitnodigende button maken voor "Bestel".lukt helaas ook niet door die standaard template

 

Waarom verplicht een account aanmaken? Dat is voor sommige mensen een (te) hoge drempel.komt ook weer door die template het is een standaard back office systeem kan ik niets aan veranderen

 

Waar vind ik je KvK nummer op je site? nog even doen inderdaad

 

Verder hier en daar wat tik- en taalfouten (zowel in het Nederlands als in het Engels) waar je naar mag kijken.ga ik iemand ook even laten doen want ik lees er zelf ondertussen overheen, heel erg bedankt voor je tips!!

 

Groet,

 

John

 

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

@elke ik gebruik steeds een andere achtergrond heb nu een kleine fotostudio gebouwd en heb een witte lichtgrijze en donkergrijze achtergrond. Ben er nog steeds mee bezig om de juiste soort foto's te maken.

 

Sterling silver is geen term die in het Nederlands wordt gebruikt hier in Nederland, er wordt altijd echt zilver gezegd.

 

Ja ik blijf lekker puzzelen aan me website heb ondertussen homepage tekst veranderd en er producten op gezet.

 

Meer tips blijven welkom!

 

Bedankt allemaal

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

Kleine opmerking van mij; je geeft aan nieuwsbrieven te versturen, geef dit ook een expliciete plek op je homepage (liefst boven de 'vouw') Op dit moment is het nieuwsbrief weggestopt onder de Informatie.

 

Ook kan je een hyperlink plaatsen in je homepagetekst (meldt jezelf aan voor kortingSacties en nieuwtjes)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de box nieuwsbrief nu boven aan het linkerrijtje

alleen kan ik er geen link naar maken want het is alleen een mogelijkheid om in te schrijven via de box en niet op een andere manier.

 

Allemaal bedankt voor de tips

 

mochten er nog tips zijn ik hoor ze graag.

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

Persoonlijk ben ik geen fan van dit soort templates. Voor 350 euro kan je een zeer professionele en gepersonaliseerde pagina laten maken in Taiwan of China.

 

Een voorbeeld van beginnende ondernemers (tieners) die een online webwinkel in kleding en sieraden hebben opgestart en de website hebben laten ontwikkelen in China: Daydream

Op deze manier kan je een eigen identiteit geven aan je webshop.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.