• 0

Rekening HBD voor een webshop

He allemaal,

 

Afgelopen maand zat er ineens een brief in de bus van de HBD. Geopend en mijn mond veel open van verbazing. Een rekening van een bedrijf/organisatie waar ik tot dan nog geen dienst of iets dergelijks van had afgenomen. Nu heb ik een webshop en ik vraag me af wat voor belangen zij voor mij behartigen? In de bijgaande folder kon ik daar niks over vinden.

 

Heeft iemand ervaring met de HBD en zijn/haar webshop? En hoe je de rekening eventueel zou kunnen laten verminderen of kwijtschelden of iets dergelijks. Ik heb de HBD zelf ook al om uitleg gevraagd maar tot op heden helaas nog geen antwoord van gehad.

 

Alvast bedankt,

 

Boudewijn

De beste golfclubs, voor de laagste prijs

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

aamgezien je aan particulieren verkoopt (detailhandel) ben je wettelijk egzien verplicht lid van deze boevenclub.

 

En nee voor jou als webshop doen ze vrijwel niks 9hoewel ze zelf graag wel doen voorkomen of ze veel voor je doen).

Ze helpen voornamelijk jouw concurenten met een stenen winkel.

 

Oja... niet ebtalen is geen optie want ze hoeven niet naar de rechter om een gerechtsdeurwaarder in te huren met een bevel uit naam van de koningin.

 

zoek ook maar eens verder op dit forum, veel info over te vinden.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Moet zelf ook nog ff uitzoeken hoe dit precies zit, maar ik als student/ondernemer kom in aanmerking voor 80% korting omdat mijn winst onder de (uit mijn hoofd) €13.000,- is.

 

Communicatie met het HBD is overigen verschrikkelijk slecht. Ben afgelopen donderdag voor het eerst goed geholpen.

Antwoord op je mail moet je +/- een maand op wachtten en datzelfde geld voor gewone post. Na 3 brieven waarvan de laatste aangetekend kreeg ik plotseling 3 reacties binnen op de zelfde dag (Zogenaamd getekend op verschillende data)

 

De dame aan de telefoon vertelde mij dat ze 3000 mail per dag krijgen, dus we zijn vast niet de enigste ondernemers welke tegen problemen aanlopen met het HBD. Vaak kom je er ook helemaal niet door, moet je je nummer doorgeven en krijg je een paar dagen later een telefoontje terug.

 

Succes ermee

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.