Ik heb de opdracht gekregen om eens na te denken over een radiospot voor de firma waar ik werk. We zijn een online marketingbedrijf dat op een populaire regionale zender uitzendtijd op de radio heeft gekregen.

Aangezien ik op dit forum al héél wat nuttigs heb gelezen wou ik eens polsen naar tips / ideeën hoe we zo’n spot op een originele manier kunnen maken.

Wat informatie:

•   Onze USP is dat we effectief garanties bieden op online marketing. Indien de garanties niet behaald worden, krijgt de klant zijn geld terug

•   Dit zouden we dan ook willen uitspelen in de radiospot. Iets in de trend van “Wij garanderen u conversies (best ander woord nemen) voor uw website”. Naast het online marketing maken we ook gewoon websites zonder SEO (voor kleinere klanten) en dit zou eigenlijk ook aan bod moeten komen in de spot.

Graag hoor ik enkele tips, ideëen… Heb geen ervaring met radiospots.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30259-radiospot/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Beste Jeroen

Eerder topics van je zijn al op slot gedaan vanwege huiswerkvragen met het verzoek de huisregels te lezen.

Schijnbaar is je de inhoud ervan je toentertijd ontschoten (ik neem tenminste aan dat je ze toen wel gelezen hebt:) ), anders had je geweten dat HL een ondernemersforum is en geen forum voor werknemersvragen.

Om die reden gaat het topic dus op slot en zal binnenkort worden verwijderd

Met vriendelijke groet

Frans Sijtsma

HL-Admin

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30259-radiospot/#findComment-313226
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar