• 0

Box verhuur

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

vraag mezelf af wat je in zo'n box kan opslaan. Hou je rekening met de weersinvloeden (regen kou hitte) En hoe zit het met de beveiliging en de aansprakelijkheid?

 

En waar onderscheid je jezelf mee t.o.v. Citybox e.d. ? misschien op prijs?

 

Ligging van het stuk land?

 

zomaar een paar vragen die in mij opkomen.

 

Ik ben trouwens een regelmatige gebruiker van tijdelijke opslag. Ideaal hoe flexibel dit tegenwoordig is.

Link naar reactie
  • 0

uiteraard kan je alles in een contract vastleggen maar ik bedoel eigenlijk dat deze vorm van opslag niet voor alle goederen geschikt zal zijn. De containers staan buiten en je hebt dan toch met weersinvloeden te maken.

 

En hoe maak je de container bereikbaar als je ze gaat stapelen? Anders gaan er maar weinig containers op een stukje grond.

 

tijdelijke opslag is denk ik wel lucratief gezien de wildgroei in aanbieders. Misschien kijken of je op dat stukje een pand hiervoor neer kan zetten?

Link naar reactie
  • 0

Neem eens contact op met de grotere jongens. Ik zit in een pand van All Space, deze zijn altijd op zoek naar nieuwe francisenemers en kunnen je ook heel specifiek helpen met al je vraagstukken. Bovendien hoef je dan ook het wiel niet opnieuw uit te vinden.

 

Ik denk dat je dat verhaal met die zeecontainer beter kan vergeten, tenzij je bouwmaterialen wilt opslaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.