We hebben op dit moment een BV X opgericht om daar onze aandelen van een BV Y (bv's staan los van elkaar) in te zetten. Vanuit BV Y zal er een management fee betaald worden aan BV x voor uitgevoerde werkzaamheden. Ik zou zeggen dat we een minimale administratie hebben aangezien er weinig in gebeurd. Weet iemand te vertellen wat erin in voor moet komen zodat de KvK en de Belastingdienst ermee akkoord gaan? Of kan iemand een link doorsturen waar eea op te vinden is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Saskia1
Saskia1
We hebben op dit moment een BV X opgericht om daar onze aandelen van een BV Y (bv's staan los van elkaar) in te zetten. Vanuit BV Y zal er een management fee betaald worden aan BV x voor uitgevoerde werkzaamheden. Ik zou zeggen dat we een minimale administratie hebben aangezien er weinig in gebeurd. Weet iemand te vertellen wat erin in voor moet komen zodat de KvK en de Belastingdienst ermee akkoord gaan? Of kan iemand een link doorsturen waar eea op te vinden is.
Alvast bedankt!
Saskia
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag