• 0

Inboedelverzekering van nieuwe winkel

Goedendag,

 

Ik open een wat kleinere winkel. Wel is het zo dat de goederen die daar komen te staan een waarde hebben van max zo'n 50k.

 

Ik ben nu een inboedelverzekering aan het zoeken. Alleen merk ik dat ze allemaal een door een erkend beveiligingsbureau klasse 2 inbraakalarm met servicecontract verplicht stellen.

 

De offertes die ik echter binnenkreeg vind ik aan de dure kant.

 

Mijn vraag is

- Zijn er mensen die een zakelijke inboedelverzekering hebben / weten zonder die verplichting van alarmsysteem met servicecontract

- Heeft iemand een aanrader (in zuid holland) om zo'n installatie voordelig te laten aanleggen.

 

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Zijn er mensen die een zakelijke inboedelverzekering hebben / weten zonder die verplichting van alarmsysteem met servicecontract
Vergelijken met andere polissen, branches en andere specifieke omstandigheden zoals bouwaard, belending, wel of niet bewoning nabij, atrractiewaarde goederen, gewicht/omvang (gemak om te stelen) goederen etc, heeft weinig zin: die alarmverplichting kan alleen vervallen bij individueel maatwerk.

 

Voor € 50.000,- zul je alleen geen alarmverplichting krijgen als de overige omstandigheden dat bij wijze van uitzondering mogelijk maken. Over wat voor soort goederen praten we hier? € 50.000,- aan schoonmaakartikelen in een goed afgesloten loods op een bewoond erf kan zonder alarm. € 50.000-, aan mobiele telefoons of computerapparatuur zal altijd met alarm moeten.

 

Heeft iemand een aanrader (in zuid holland) om zo'n installatie voordelig te laten aanleggen.

www.ritske.nl wellicht? Is een HL-lid met een elektrotechnisch installatiebedrijf, weet alleen niet zeker of hij ook alarminstallaties installeert.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.