Alexion Geplaatst: 20 januari 2011 Alexion 33 0 Geplaatst: 20 januari 2011 Uitleg: - Wij maken een software programma waarvan we de eerste licentie gratis weggeven - Wij zouden in onze gratis versie graag iets van advertentiebanners plaatsen - in de betaalde versies willen wij de ads natuurlijk niet tonen Probleem: - google adsense zou een mooie oplossing zijn MAAR die is enkel voor website en NIET om in software te stoppen... - zoeken op internet levert mij geen oplossing Vraagje: - Wie heeft er ervaring met het inbouwen van advertenties in desktop software programma's - Op welke zoektermen moet je op internet zoeken om hier meer informatie over te vinden Zelf heb ik gezocht op: - advertentie programma - ads in software - hoe kan ik advertenties inbouwen in software - advertentie bureau - advertentie software Gratis CRM? Kijk op www.alexion.nl AnToine Link naar reactie
0 vofje2010 Geplaatst: 20 januari 2011 vofje2010 11 1 Geplaatst: 20 januari 2011 Wij hebben de adds van testnet wel eens opgenomen in onze software. http://business.testnet.nl/Publisher/Publisher.html Ik heb toen toestemming gevraagd via de mail, en destijds gekregen, ze deden hier niet moeilijk over. Opname in de software gedaan middels een browser component ter grootte van de advertentie, en daar de advertentie in getoond. Link naar reactie
0 Alexion Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Alexion 33 0 Geplaatst: 20 januari 2011 Dank je voor de snelle reactie. Naar zoiets zijn wij inderdaad op zoek. Wij zouden het ook via een sortemet brouwser component gaan tonen! Ook de termen "Publisher/Affiliate Netwerk" kunnen ons verder helpen! Gratis CRM? Kijk op www.alexion.nl AnToine Link naar reactie
0 marceln Geplaatst: 31 januari 2011 marceln 9 0 Geplaatst: 31 januari 2011 Is het geen idee om je browsercomponent te verwijzen naar een domein waar je de advertenties van Google op toont? Op die manier heb je zelf de controle over wat er getoond wordt en als je google zat bent knal je er een ander affiliate program op :) Software Development | Software Design Link naar reactie
0 Alexion Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Alexion 33 0 Geplaatst: 31 januari 2011 Hoi Marcel, Dat dachten wij ook MAAR dat mag niet van Google...! het mag alleen echt op websites worden gebruikt en niet via een omweg toch in een programma... :-( Maar niet getreurd, we weten nu dat we op affiliate moeten zoeken en een aantal gevonden :-) Het lijkt er op dat we er wel een of meerdere kunnen vinden waarvan het mag/kan. Gratis CRM? Kijk op www.alexion.nl AnToine Link naar reactie
0 marceln Geplaatst: 31 januari 2011 marceln 9 0 Geplaatst: 31 januari 2011 Hahahaha, het zal eens wel mogen van onze google vrinden! Top dat je het hebt kunnen oplossen. Software Development | Software Design Link naar reactie
Alexion
Alexion
Uitleg:
- Wij maken een software programma waarvan we de eerste licentie gratis weggeven
- Wij zouden in onze gratis versie graag iets van advertentiebanners plaatsen
- in de betaalde versies willen wij de ads natuurlijk niet tonen
Probleem:
- google adsense zou een mooie oplossing zijn MAAR die is enkel voor website en NIET om in software te stoppen...
- zoeken op internet levert mij geen oplossing
Vraagje:
- Wie heeft er ervaring met het inbouwen van advertenties in desktop software programma's
- Op welke zoektermen moet je op internet zoeken om hier meer informatie over te vinden
Zelf heb ik gezocht op:
- advertentie programma
- ads in software
- hoe kan ik advertenties inbouwen in software
- advertentie bureau
- advertentie software
Gratis CRM? Kijk op www.alexion.nl
AnToine
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag