• 0

foutmelding bij snelstart

hallo,sinds enige tijd ben ik bezig met het boekhoudprog Snelstart om proberen zels mijn zzp boekhouding te doen.

ik was al een beetje op weg maar nu wil ik de afschrifen van de ABN inlezen,en dat lukt maar ten dele.

als ze ingelezen worden krijg ik de melding:bij het inlezen is een fout opgetreden,het veld is te klein voor de hoeveelheid gegevens die u probeerd toe te voegen,probeer minder gegevens toe te voegen.

wat ik wil inlezen is helemaal niet zo veel,ook heb ik het al met minder gegevens gedaan,maar hetzelfde bericht komt.

maar als ik dan bij snelstart in de afschrijvingemap kijkt is er wel degelijk wat ingelezen maar niet alles.

ook krijg ik dan de melding:onverwachte fout in frmTelebanktv expand foutnr is invalide use of null

wie kan mij helpen met het geval dat snelstart niet alles inleest,en met een ander boekhoudprog wat ik geprobeert heb lukt het wel.

bij voorbaat dank

vr gr

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Je kan veel zeggen over snelstart, maar hun helpdesk is super, mocht het inlezen niet werken dan nemen ze dit samen met je stap voor stap door. IK had ook problemen met de ING, maar dit was binnen een paar minuten opgelost.

Bij mij was het probleem toen dat ik teveel data in 1 kkeer wilde inlezen, deze fout ligt echter aan de zwaar verouderde software van de ING, die geen grotere bestanden kan aanmaken zonder alles door elkaar te gooien. Het advies ligt op 1 maand per keer.

ALs de foutmelding er werkelijk zo uit ziet lijkt het wel op een hack of zo. Want spelfouten in Snelstart zijn er weinig (wel in de handleiding, maar volgens mij komt dat doordat men af en toe een regel toevoegt waardoor de samenhang niet meer helemaal klopt)

Link naar reactie
  • 0

Met ieders welnemen sluit ik dit topic.

Dit is een ondernemersforum, geen helpdesk voor foutmeldingen. De reacties gaan nu voornamelijk over de - kennelijk uitstekende -kwaliteit van de helpdesk van Snelstart, waarvan akte.

Mocht iemand TS nog verder van dient kunnen/willen zijn dan kan er per PM contact worden opgenomen

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar