• 0

Ervaringen met bedrijvenpagina en overige bedrijfs(web)gidsen...

IK heb me vanmiddag weer een advertentie laten aansmeren voor € 120,00 op deze website. Uiteraard met wat extra regels tekst en website. Ik vroeg me eigenlijk af of iemand hier wel eens van had gehoord, en of dit nou wel zo verstandig van me is geweest.

 

[titel ververst - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dankjewel voor je antwoord,

 

misschien waren mijn vragen ook niet goed. Komt waarschijnlijk door frustratie. Excuus hiervoor.

Ik ben nu al ruim 4 maanden bezig met deze mensen.

Het begon een jaar ervoor.

Ik was net begonnen als zzp er. En toen werd ik gebeld.

Dit verhaal is wat meerdere mensen ook al beschreven hebben. Mooi verhaal en later bellen ze terug voor de bandopname.

Mij was beloofd minstens 10 klanten. Heb daar natuurlijk niets van gehoord maar het eerste jaar had ik wel betaald. na dat jaar word ik gebeld of ik tevreden was. Net als de eerste keer was ik druk aan het werk dus dan let je niet echt op. Ik vertelde meneer dat ik niet tevreden was en tijdens ons gesprek werd meneer erg boos en zei me dat ze me dan verwijderen en dat ik dan nooit meer werk krijg. Ik vertel hem dat is goed ik heb mijn eigen klanten al.

Daarna werk ik verder en denk er niet over. Totdat ik aanmaningen krijg.

Dan laat ik weten dat ik al opgezegd had of met andere woorden verwijderd was door een collega omdat ik niet tevreden was.

Toen stelde ze voor om mijn abonnement op te zeggen per oktober 2017.

Ik was het daar niet mee eens.

Vervolgens wordt je veel gebeld door een computer.

En vervolgens komt snijder incasso om de hoek.

Ook bij hun heb ik aangegeven dat ik gezegd het niet tevreden te zijn.

bedrijvenpagina adverteert met wij verlengen niet automatisch we bellen u.

Maar helaas ze hebben geen bewijs van het laatste telefoontje.( ik ook niet natuurlijk)

nu komt snijder met een ander stukje dat bedrijvenpagina wel automatisch mag verlengen omdat ze niet wisten dat ik niet tevreden was.

Dat is voor mij erg tegenstrijdig.

Ik heb al 3 keer een brief gekregen dat de deurwaarder binnenkort de dagvaarding komt aanbieden.

Vandaag weer maar tot nu nog niemand gezien.

Ik heb nooit iets getekend.

Het maakt me boos dat dit soort bedrijven hier mee weg komen ik heb veel uitgezocht en zie overal dezelfde verhalen maar vind nergens dat er echt een rechtzaak van komt.

Ik ga dus echt niet betalen maar ga het risico nemen dat ze het winnen met een rechtzaak.

En anders ga ik zelf een zaak tegen ze beginnen.

vandaar dat ik nu opzoek was naar mensen die een rechtzaak hebben gehad met deze bedrijven.

 

mvg Karin.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb al 3 keer een brief gekregen dat de deurwaarder binnenkort de dagvaarding komt aanbieden.

Heb je ooit een brief of een mail teruggestuurd naar Bedrijvenpagina of Snijder Incasso? Kun je dat bewijzen?

 

Heb je al melding gemaakt bij de Fraudehelpdesk?

 

Uit de Algemene Voorwaarden:

 

Een Advertentieovereenkomst komt tot stand op het moment dat:

 

indien een opdracht tot plaatsing van een Advertentie telefonisch wordt verleend:

 

Adverteerder, na de initieel aan de afdeling Verkoop telefonisch verstrekte opdracht tot plaatsing van een Advertentie, in een daarop volgend bevestigingsgesprek met de orderadministratie van Bedrijvenpagina nogmaals telefonisch akkoord voor uitvoering van deze opdracht geeft, welk gesprek, met toestemming van Adverteerder, als bewijs van opdrachtverstrekking als geluidsopname digitaal wordt opgenomen en opgeslagen.

 

Ze beweren dus een geluidsopname te hebben waarop jij accoord gaat met de overeenkomst. Dat zullen zij moeten kunnen bewijzen.

 

In hun voorwaarden staat dat zo'n contract stilzwijgend verlengd wordt. Bij consumenten mag dat niet meer, bij (kleine) ondernemers wel. Ze hebben wel een tevredenheidsgarantie.

 

Heb je enig bewijs van dat telefoontje na een jaar? Zelfs een overzicht van inkomende nummers kan al bruikbaar zijn, want daarbij kun je de vraag stellen: Waarom bellen ze als ze ook stilzwijgend kunnen verlengen?

 

Contractsduur en annulering

 

7.1 De Advertentieovereenkomst wordt aangegaan voor de minimumduur van 12 maanden, tenzij in de offerte c.q. aanbieding een andere looptijd is overeengekomen, te rekenen vanaf de datum totstandkoming overeenkomst conform artikel 4.1.

 

7.2 Na de overeengekomen looptijd wordt de Advertentieovereenkomst stilzwijgend verlengd voor een termijn van de overeengekomen looptijd en onder dezelfde voorwaarden en prijs, tenzij de Overeenkomst door één der partijen schriftelijk wordt opgezegd, uiterlijk 1 kalendermaand voor aanvang van de vervolgtermijn.

 

7.3 Is de Adverteerder niet tevreden over het aantal klanten, offertes, bezoekers of reacties welke deze gedurende de overeengekomen looptijd van een afgenomen uitgebreide bedrijfspresentatie heeft ontvangen, dan kan Adverteerder tot 14 kalenderdagen na het verstrijken van genoemde looptijd gebruik maken van een Tevredenheidsgarantie. In dat geval wordt de looptijd van de bedrijfspresentatie van Adverteerder gratis met een extra jaar verlengd. Voorwaarde hierbij is, dat de bedrijfspresentatie gedurende het initiële jaar zo volledig mogelijk door Adverteerder was ingevuld met informatie over de produkten en/of diensten van Adverteerder en (bij voorkeur) verder was aangevuld met bijv. logo, foto’s, aanbiedingen en social media.

 

Heb je ooit een brief verzonden of een email waarin je de vordering tegenspreekt oftewel betwist?

 

Als er vergelijkbare klachten zijn van andere ondernemers, kunnen we die met elkaar in contact brengen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb meerdere mails gestuurd en antwoord gekregen.

De telefoontjes heb ik geen bewijs van.

Kan wel terug kijken naar de nummers die mij gebeld hebben.

Dat was op mijn oude telefoon.

 

Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat dit soort praktijken al zolang door deze bedrijven gedaan worden.

 

ben zelf dom geweest om hier in te trappen.

Maar ik wil eigenlijk dat ze gestopt worden ook voor anderen die zelf een toekomst willen opbouwen.

Ik had ook al genoeg meegemaakt en trots op mezelf dat ik zelf ook rond kon komen als zzper.

 

mvg karin

Link naar reactie
  • 0

Hoi Allemaal,

 

Ja helaas ook ik als beginnend ondernemer ben er in getrapt bij Bedrijvenpagina. Ik zit nog binnen de 7 werkdagen en heb net het online opzegformulier ingevuld en opgenomen met quicktime video als bewijs van verzending.

 

Ik vroeg me af, hebben sommige van jullie ook alleen voor de online opzegging gekozen of ook aangetekend een brief gestuurd om extra zeker te zijn. Voor mij is dit namelijk niet mogelijk omdat ik deze week in het buitenland ben voor mn werk, en hoop dat dit genoeg is.

Link naar reactie
  • 0

Ik vroeg me af, hebben sommige van jullie ook alleen voor de online opzegging gekozen of ook aangetekend een brief gestuurd om extra zeker te zijn. Voor mij is dit namelijk niet mogelijk omdat ik deze week in het buitenland ben voor mn werk, en hoop dat dit genoeg is.

En daar kennen ze geen aangetekende post?

 

Ik zou eens rustig het topic doorlezen en je risico inschatten. ::)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Hallo allemaal!

Ik was in onderzoek gegaan over deze zogenaamde website en kwam toen op dit forum terecht.

 

Ik werd een paar dagen geleden gebeld door dit bedrijf, ze zeiden dat ze samen met KvK werkte en er al zeker 20 mensen geïnteresseerd waren in mijn nieuwe onderneming. Ze zeiden veel goede dingen over mijn bedrijf en omdat ik pas 18 ben geworden was ik natuurlijk heel enthousiast hierover. Ze hadden het over een prijs van €300,- (!!!) En omdat ik zo enthousiast was, heb ik maar heel blij ja gezegd. Natuurlijk heb ik nog nooit eerder zoiets gehad, en ze zeiden dat ze samen werkte met KvK dus dacht ik dat het wel goed zat en iedereen met een nieuw bedrijf dit moest doen. De vrouw aan de telefoon was ook heel aardig. Ze zei dat het gesprek werd opgenomen, wat ik ook dacht dat normaal was. Wat ben ik dom geweest. Na onderzoek ben ik erachter gekomen dat het allemaal hartstikke scam is. Ik ben pas 18 en ik woon nog samen met mijn moeder en ik heb het haar nog niet durven te vertellen. We hebben het al niet breed en €300,- kunnen we echt niet aan de kant liggen.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar ik weet echt niet wat ik moet doen.

Ik ben bang, vooral nadat ik veel mensen over rechtzaken heb zien praten.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar ik weet echt niet wat ik moet doen.

Je bent 18, hebt blijkbaar een onderneming ingeschreven bij de KvK en nu JA gezegd tegen de eerste de beste aardige mevrouw aan de telefoon.

 

Lees het topic maar eens helemaal door om te kijken of je een aanknopingspunt kan vinden om nu alsnog NEE te zeggen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Er wordt in dit topic keer op keer verteld hoe je kan reageren op blafbrieven en wat er gebeurt (niks) als je niet betaalt - wel motiveren!

 

De situatie verschilt van geval tot geval, dus je zal moeten uitleggen waarom je accoord ging met 300 euro en bij nader inzien toch meent dat je misleid bent. Je zal dat ook SNEL moeten doen.

 

Vandaag was het (eindelijk) mijn beurt, de beloning van een nieuwe inschrijving bij de KvK. Ik viel bijna van mijn stoel toen ene Bla*** zich telefonisch meldde namens Bedrijvenpagina.nl. Ik heb uiteraard meteen de voice recorder van mijn mobieltje op meeluisterstand gezet.

 

Dat zouden meer starters moeten doen!

 

Hieronder ga ik een paar citaten parafraseren. Mocht iemand behoefte hebben aan de originele opname omdat ze tot in de rechtszaal achtervolgd worden met onbetaalde rekeningen, dan stel ik die graag ter beschikking. Ik was alleen zo stom om al halverwege mijn geduld te verliezen, dus ik heb niet het hele leugenachtige verhaal op tape. Misschien dat zich nog mensen melden die wel het hoofd koel kunnen houden en betere opnames ter beschikking stellen.

 

Het gesprek begint met de mededeling dat ze een nieuwe bedrijfsaanmelding bij de KvK willen controleren. Die melding wordt namelijk doorgegeven aan Bedrijvenpagina voor opname in de gids online, zo meldde Bla***. Ze hebben al vastgesteld dat veel mensen op zoek zijn naar mijn soort ondernemers in mijn buurt, alleen kunnen die geen contact opnemen omdat de contactgegevens ontbreken.

 

Mijn wedervraag: hoe komt u dan aan mijn contactgegevens?

 

Het antwoord. Van de KvK. Maar die geeft alleen maar NAW-gegevens door. Andere contactgegevens mogen vanwege de privacywet niet gebruikt worden.

 

Mijn wedervraag: hoe komt u dan aan mijn telefoonnummer?

 

Van de KvK. Maar dat kunnen we vanwege de privacywetgeving niet op de website publiceren.

Als de privacywetgeving van toepassing is, hoe komt u dan aan mijn gegevens?

 

Die krijgen wij automatisch vanuit de Kamer van Koophandel. Wij werken met hun samen. Alle bedrijven die zijn aangemeld bij de KvK staan ook op Bedrijvenpagina.nl. Wij bestaan al zestien jaar. Wij zijn de grootste online bedrijvengids van Nederland. Alles wat bij hun binnenkomt gaat geautomatiseerd naar ons door. En wij zorgen ervoor dat alle mensen beter vindbaar worden op internet, door middel van onze samenwerking met grote zoekmachines waaronder ook Google.

Waarschuwt de kamer van Koophandel niet juist voor zulk soort gidsen?

 

Wij bestaan al zestien jaar, dus het lijkt me stug dat ze daarvoor waarschuwen. Voor andere bedrijvengidsen, niet voor ons. Anders zouden ze niet hun gegevens automatiseren naar ons. Dat slaat nergens op.

 

En toen ontspoorde het gesprek dus snel. Dat is jammer, want nu mis ik het gedeelte waarin ze me verleiden om accoord te gaan met een verbeterde inschrijving en met name dat cruciale moment waarop een overeenkomst zou ontstaan.

Het zijn leugenaars.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik werd een paar dagen geleden gebeld door dit bedrijf, ze zeiden dat ze samen met KvK werkte en er al zeker 20 mensen geïnteresseerd waren in mijn nieuwe onderneming.

 

Tricky, ik vermoed dat ze dit gedeelte van het gesprek niet hebben opgenomen, of in ieder geval die opname niet beschikbaar zullen maken als bewijsmiddel. Helaas hoeven ze dat ook niet te doen, het stukje opnemen waarbij je akkoord gaat is in principe voldoende. Persoonlijk vind ik dat het hele gesprek zou moeten worden opgenomen, maar de wetgever zegt anders.

 

Die suggestie van geinteresseerden is natuurlijk misleiding, en jouw akkoord berust daardoor op dwaling, alleen is dat lastig te bewijzen zonder opnames van het complete gesprek.

 

Lees een aantal pagina's van dit topic terug over wat je mogelijkheden zijn, er zijn veel goede suggesties gedaan.

Link naar reactie
  • 0

Vervelend Okamix, jammer dat je je onderneming start met zo'n nare ervaring.

 

Zelf ga ik nooit na een eerste telefoongesprek ergens mee akkoord, mede dankzij de horrorverhalen in dit forum. Of het nu gaat om adverteren / bedrijfsgidsen of andere aanbiedingen. Laat ze maar terugbellen zodat jij vooronderzoek kunt doen en een weloverwogen beslissing kunt maken. ( ook al is het een eenmalig aanbod ). Hoe "mooier" het verhaaltje, hoe wantrouwiger ik word. Wanneer ze anoniem bellen ga ik helemaal niet snel akkoord. Een fatsoenlijk bedrijf kun je bereiken.

 

Daarnaast is mijn ervaring met bepaalde adverteerders dat ze vaak weer bellen met een betere aanbieding dan het eerste contact.

 

Maar dan blijft het vaak nog tricky. Ben weleens gebeld door een webgids / register waar ze hun dienst uitleggen, vervolgens een hele reek vragen kreeg over mijn contactgegevens en telkens ja moest antwoorden en vervolgens tussendoor nog even werd gevraag of ik akkoord ging met de vermelding op de pagina ( en dus met dienst ). Gelukkig bedacht ik me net op tijd om ook daar geen ja op te zeggen.

 

Betreffende je aanmelding.. geef in ieder geval zo snel mogelijk en aantoonbaar ( aangetekende brief) te kennen de dienst niet te willen afnemen en leg het verhaal uit.

Link naar reactie
  • 0

Vandaag werd mijn mailbox aangevuld met fanmail van OranjeLinks.nl met de vraag om mijn gegevens te controleren.

 

Opvallend:

Ga naar "Login OranjeLinks" om de gegevens te controleren en eventueel te wijzigen. Zijn de inloggegevens niet meer bekend, dan kunnen die daar opgevraagd worden.

Aangezien ik daar zelf nog nooit een account heb aangevraagd heb ik dus ook geen inloggegevens.

 

Minstens net zo opvallend: Na het googelen op oranjelinks.nl kwam ik ook oranje-links.nl tegen, wat ook een (andere) bedrijvengids is.

 

Word het niet eens tijd voor een bedrijvengidsgids om alle bedrijvengidsen in 1 gids te plaatsen???? ;D

 

Link naar reactie
  • 0

27-11-2017 ben ik gebeld door bedrijvenpagina.nl met een heel mooi aanbod waar niks van klopte. Ik ben net mijn eigen bedrijf gestart en heb met mijn domme kop een overeenkomst gesloten met hun. Vervolgens heb ik geprobeerd dit contract te ontbinden via een aangetekende brief met het recht om binnen veertien dagen het contract te ontbinden zonder betaling. Nu heb ik een brief ontvangen met als reactie dat ze mij telefonisch op de hoogte hebben gebracht dat het contract niet te ontbinden is. Kan ik nog wat doen om hiervan af te komen of moet ik gewoon betalen? Schandalig dat dit uberhaupt nog mogelijk is...

Link naar reactie
  • 0

Beste jellev,

 

allereerst welkom op ondernemersforum Higherlevel. Ik heb als moderator jouw openingsbericht samengevoegd met ons lopende draadje.

 

Vervolgens heb ik geprobeerd dit contract te ontbinden via een aangetekende brief met het recht om binnen veertien dagen het contract te ontbinden zonder betaling.
Waarop baseer of beroep je je daarbij?

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Vervolgens heb ik geprobeerd dit contract te ontbinden via een aangetekende brief met het recht om binnen veertien dagen het contract te ontbinden zonder betaling.

Helaas.. Bedenktijd / herroepingsrecht geld niet voor zakelijke aankopen / contracten. Wellicht dat een jurist in dit forum je kan adviseren hoe je hier nog onderuit komt.

 

Ben ook weleens gebeld door dit soort partijen, vooral vlak na het starten. Je moet erg goed opletten met je antwoorden. Ze vragen je een heleboel gegevens te verifiëren (Ik bel u om uw vermelding te bevestigen), je moet 10 keer ja zeggen en vervolgens sneaken ze er een contract tussendoor, zeg je ja dan ben je de pineut.

 

Dure les maar ga nooit zomaar telefonisch akkoord. Doe eerst je research. Google kan je voor veel van dit soort fouten behoeden.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik zag dat er een dergelijk topic over dit soort gidsen bestond, echter omdat dat topic wat verouderd was, toch maar even een nieuwe geopend.

 

Vanmiddag ben ik gebeld door een man van bedrijvenpagina.nl, hij zei dat hij samenwerkte met de kamer van koophandel en dat ze mijn gegevens graag op hun website wilde zetten. (Het bekende verhaal)

 

Als iemand die net 3 weken een kvk heeft, geloofde ik meteen dat ze samenwerkten met de kvk, ze hadden mijn gegevens en vroegen alleen of deze ter bevestiging klopte zodat ze mij onder "standaard" konden vermelden op hun site. Vooral veel vragen waar je "Ja" op moet antwoorden..behalve op het stukje waarin hij zei dat dit 200 euro ging kosten, "Nee, hier zie ik vanaf en ga ik niet mee akkoord'.

 

Heb daarna gelijk de pagina bezocht en toen ik mijn bedrijfsgegevens daar zag staan, netjes een mailtje gestuurd of ze deze gegevens willen verwijderen met daarin nogmaals een bevestiging dat ik nergens mee akkoord ben gegaan en hun aanbod heb afgewezen.

 

Nu heb ik dit gesprek opgenomen maar ik maak mij toch een beetje zorgen ondanks dat ik aan het einde heel duidelijk nee zeg. Voornamelijk omdat ik net kom kijken en niet zo goed weet wat ik hiermee aanmoet mocht het toch tot iets vervelends komen.

 

Bij de kvk word geadviseerd om anonieme nummers niet op te nemen, echter was dit geen anoniem nummer en sta ik afgeschermd bij de kvk. Hoe komt zo een malafide bedrijf dan toch aan mijn gegevens?

 

Heeft iemand tips of ervaringen voor beginnende ondernemers hoe hier in het vervolg mee om te gaan?

 

Wat kan ik het beste doen mochten ze toch gaan dreigen?

 

Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Volgende keer toch maar even bij het bestaande topic aansluiten. Welkom op HL. ;)

 

Bij de kvk word geadviseerd om anonieme nummers niet op te nemen, echter was dit geen anoniem nummer en sta ik afgeschermd bij de kvk. Hoe komt zo een malafide bedrijf dan toch aan mijn gegevens?

Die kopen ze bij de KvK. Daar staat dan een verzoek bij of ze anonieme ondernemers niet willen schrijven of bellen. Dat door deze dubieuze dienstverleners genegeerd wordt.

 

Heeft iemand tips of ervaringen voor beginnende ondernemers hoe hier in het vervolg mee om te gaan? Wat kan ik het beste doen mochten ze toch gaan dreigen?
Dat staat een aantal keer beschreven in het oudere topic.

 

Ben je bereid om jouw geluidsopname ter beschikking te stellen om aan te tonen in hoeverre Bedrijvenpagina.nl misleidt en bedriegt?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ah ja mijn excuses, er stond bij dat deze verouderd was en wilde geen ouder topic omhoog halen. Ik zal dit bericht verwijderen en aansluiten bij het juiste topic.

 

Ik ben enigzins bereid mijn geluidsopname online te zetten mocht bedrijvenpagina contact met mij opnemen over een 'eventuele koop' die nooit gedaan is. Ik ben hier op dit moment wat terughoudend mee aangezien al mijn gegevens hierin benoemd worden.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Laat gerust staan, dat wordt later wel samengevoegd. ;)

 

Zet je opname vooral niet online, maar stel 'm ter beschikking aan advocaten die gedupeerden bijstaan. Ik heb ook een opname waarin je hoort dat de juffrouw van deze gids suggereert met medeweten van de KvK te bellen. Als ze weten dat zulke opnames kunnen opduiken, durven ze niet meer te dagvaarden.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Ah ja mijn excuses, er stond bij dat deze verouderd was en wilde geen ouder topic omhoog halen
.

Ah, heel fijn dat je daar rekening mee hield, maar bij verzameltopics is het juist wel de bedoeling om de ervaringen bijeen te houden en oudere topics te voeden met recente ervaringen.

 

De "verouderd"-melding op dit soort verzameltopics moet eigenlijk uit, en dat ga ik dankzij jouw rake opmerking direct regelen!

 

Ik zal dit bericht verwijderen en aansluiten bij het juiste topic.

Dat heb ik bij deze al voor je gedaan :)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Mensen

 

In het begin van dit jaar heb ik me met mijn bedrijfje (metaalbewerking) ingeschreven bij de kvk. Een paar weken later werd ik gebeld door iemand van bedrijvenpagina en ben ik ook zo stom geweest om me een uitgebreide bedrijfsadvertentie van bedrijvenpagina te laten aansmeren (noemen ze dus Optimaal Profiel pakket zag ik later op de factuur). Ze vertelde me o.a. dat hun de opvolger zijn van de gouden gids en dat het mij super veel klanten zou opleveren en nog meer van die verkooppraatjes. 

Na het afsluiten van het contract ben ik gaan zoeken op internet want het voelde niet goed, en ik heb het bedrijf de dag erna gebeld dat ik het contract wilde beindigen, hierop werd de medewerker aan de telefoon heel erg boos dat het niet kon bla bla, waarop ik toen zei dat ik niet ging betalen want ik had geen vertrouwen meer in hun dienst (zeker na het lezen van alle klachten op diverse fora) hij heeft toen het gesprek beindigd (gesprek gelukkig wel opgenomen), ik heb toen niks meer van hun vernomen dus ik dacht ze zullen zich wel bedacht hadden. Nee hoor dat was niet zo dus ik kreeg na twee weken een aanmaning om te betalen, hierop heb ik een vriend die rechten studeerd gevraag om een ontbindingsbrief voor mij op te stellen, met als kern dat ze mij iets verkocht hebben onder valse voorwaarden. 

De reactie van de administratie medewerker hierop was, Ik begrijp uit uw email dat u uw opdracht wenst te annuleren, helaas is dit niet meer mogelijk. Daarna heb ik nog wat heen en weer gemaild waarin ik eiste de overeenkomst te ontbinen en al mijn gegevens van hun site te verwijderen, en nu sturen ze dus weer facturen met extra administratie kosten erboven op en als ik binnen 5 dagen niet betaal, dan gaan ze de vordering uit handen geven aan incassobureau Snijder Incasso en Gerechtsdeurwaarders. 

 

Mijn vriend wist het nu ook niet meer hoe hier onderuit te komen, en kon mij dus niet meer verder helpen. 

Weet er hier nog iemand  hoe ik van dit bedrijf af kan komen. 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.