Ik ben druk bezg met het (her)schrijven van mijn Algemene Voorwaarden en loop tegen een punt aan:
In mijn AV staat een niet-overname beding:
13.2 De opdrachtgever zal gedurende de looptijd van de overeenkomst alsmede twee jaar na beeindiging daarvan geen werknemers, voormalig werknemers of personen werkzaam geweest al dan niet op freelance basis in dienst nemen dan wel anderszins, direct of indirect hetzij om het niet hetzij tegen betaling, voor zich laten werken.
Stel, een opdrachtgever overtreed dit punt, dan wil ik uiteraard geld zien. Moet ik dat ook vermelden (met een bedrag) in mijn AV of klaag ik hem dan gewoon aan ;)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
old account
Hallo,
Ik ben druk bezg met het (her)schrijven van mijn Algemene Voorwaarden en loop tegen een punt aan:
In mijn AV staat een niet-overname beding:
Stel, een opdrachtgever overtreed dit punt, dan wil ik uiteraard geld zien. Moet ik dat ook vermelden (met een bedrag) in mijn AV of klaag ik hem dan gewoon aan ;)?
Jelmer.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3036-boete-bij-overtreding-av/Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag