• 0

Wat vinden jullie van mijn website (catalogus) VomaSports

Omschrijving van je concept:

Een informerende website waarop ik de producten die ik aan voetbalverenigingen kan leveren laat zien. Het is dus GEEN webshop. De website moet er wel professioneel uit zien, maar het hoeft niet een 'fantastische website' te zijn. Met mijn beperkte budget en kennis m.b.t. websites maken wil ik een zo goed mogelijke website maken.

 

www.vomasports.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb zelf de website via het programma Mijnwebwinkel van Logivert gemaakt. Het is dus een standaard website, waarin ik zelf de producten heb geïntegreerd. Ik heb de webwinkel modus uitgeschakeld. Dit omdat ik niet via de website wil verkopen, ik wil de producten via mijn website alleen laten zien.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil voetbalverengingen voetbalmaterialen aanbieden voor een betaalbare prijs. De merken die ik aanbiedt zijn dus niet de grote/dure merken, maar betaalbare merken. (wel met een goede kwaliteit)

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik probeer altijd de goedkoopste prijs te leveren aan de voetbalverenigingen. Dit in samenwerking met een goede kwaliteit en service.

 

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat ik hier eerlijke feedback zal krijgen, waardoor mijn website er beter en functioneler van wordt. Feedback op alle gebieden dus!

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoe kan ik zo een onderzoek het beste doen? Misschien bepaalde stappen die ik kan nemen? Ik kom er zelf niet echt uit waar ik moet beginnen en hoe ik uit zoek welke zoekwoorden ik het beste kan gebruiken en hoe etc..

Link naar reactie
  • 1

Sorry dat ik het zeg maar ik zou me eerst nog op de inhoud van de website richten en daarna pas zorgen maken om hoe het beste gevonden te worden door google.

 

Het eerste wat men te zien krijgt is de header met 'nepgras' waarvan het design mij doet denken aan een gesmolten plak McDonalds kaas (chemisch). Dit is zonde want eigenlijk moet je bij VomaSports het (echte) gras kunnen ruiken! Het logo mag daarbij ook best geintegreerd worden met de achtergrond, nu een wit vierkant in beeld.

 

Het tweede wat men ziet is de actie 'VomaSports ontwikkeld een kledinglijn speciaal......', uiteraard is er niets mis met de actie zelf maar wederom is het ontwerp dusdanig dat ik me afvraag of de maker uberhaupt serieus is over zijn webwinkel. Het hoeft allemaal niet spectaculair maar zelfs met MS Paint kan een gemiddelde computergebruiker nog betere afbeeldingen samenstellen. Dit heb ik dan ook gedaan voor je, zie bijlage.

 

Vervolgens zou ik dat Speedsoccer en 'waarom VomaSport' (dat laatste ook niet goed uitgewerkt) NA die producten doen die daar onder staan. Nu zie ik alleen maar gigantische promoties terwijl ik eigenlijk gewoon wil zien wat voor'n producten jullie in huis hebben (maak die promoties dus wat kleiner, zie ook de afbeelding die ik gemaakt heb m.b.t. die kledinglijn, veel slanker dan wat je nu hebt.

 

 

 

 

 

VomaSport.thumb.png.6adfc0950d6535b8d68f5e0188d5484c.png

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Bedankt Tomatito,

 

De producten heb ik zelf niet hier liggen, dus mooie foto's maken gaat niet lukken.

 

 

Ik wil graag aan jullie vragen of jullie naar mijn bestelpagina's kunnen kijken. Deze moeten denk ik een stuk beter, kunnen jullie hier tips over geven?

 

Daarnaast komen er deze week nog een aantal artikelpagina's bij. Zoals trainingspakken en andere kledingstukken.

 

Ik hoor graag van jullie

 

De productfotos vind ik beter kunnen van sommge producten.

 

Waarschijnlijk ken je de leveranciers van deze producten. Vraag ze of je de goederen kan lenen voor de fotografie. Of eventueel daar veel foto's maken .

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Beste anmsblanca,

 

 

Ik moet zeggen dat je afbeeldingen heel mooi zijn! Als het van jou mag ga ik deze zeker gebruiken op mijn website. Ik ben zelf zoals je heb gezien niet echt goed in het maken van afbeeldingen. Welk programma heb jij hiervoor gebruikt? Dan ga ik daar is mee aan de slag en kijken of ik er uit kom.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Ik moet zeggen dat je afbeeldingen heel mooi zijn! Als het van jou mag ga ik deze zeker gebruiken op mijn website. Ik ben zelf zoals je heb gezien niet echt goed in het maken van afbeeldingen. Welk programma heb jij hiervoor gebruikt? Dan ga ik daar is mee aan de slag en kijken of ik er uit kom.

 

Uiteraard mag je gebruik maken van deze afbeeldingen, in de bijlage heb ik nog de header zonder het search veld toegevoegd.

 

Gemaakt met Corel PaintShop Pro X3, in principe kan je de helft van dit ook al met (kost wel wat meer moeite) het antieke MS Paint.

 

Nog bedankt voor het reusje ;)

VomaSport3.thumb.png.d1826560a786c74e2939f3cc0c6b3999.png

Link naar reactie
  • 0

Oh, je moet wel even vertellen hoeveel jaar ervaring je hebt met voetbalmateriaal, niet dat er staks op je website 20 jaar staat terwijl je zelf pas 21 lentes jong bent :-\ (m.b.t. 'Waar staat VomaSports voor')

 

Ik zou overigens dat roze op je website veranderen in wit, dan komen de afbeeldingen beter uit. Nu zie je telkens bij iedere afbeelding een wit vierkant.

Link naar reactie
  • 0

Kijk ook nog even terug op pagina 2 daar staan ook nog wat afbeeldingen die ik zojuist gemaakt heb voor je ;)

 

Bijlage bij dit bericht is waaromvomasport.png

 

Ik zou dit plaatje niet zo opnemen in je website. Niet dat het plaatje niet een duidelijke boodschap geeft, maar omdat je ook graag wil dat google je boodschap indexeert. Zorg er voor dat je wel de achtergrondvan dit plaatje gebruikt, maar daar over heen gewoon met tekst werkt. Zodat de boodschap dus eventueel met zelfde lettertype/kleur over deze achtergrond heen staat.

 

website zonder gedoe? www.zondergedoe.nl

Link naar reactie
  • 0

Oh, je moet wel even vertellen hoeveel jaar ervaring je hebt met voetbalmateriaal, niet dat er staks op je website 20 jaar staat terwijl je zelf pas 21 lentes jong bent :-\ (m.b.t. 'Waar staat VomaSports voor')

 

Ik zou overigens dat roze op je website veranderen in wit, dan komen de afbeeldingen beter uit. Nu zie je telkens bij iedere afbeelding een wit vierkant.

 

Inderdaad, of zo zorg er voor dat je plaatjes een transparante achtergrond krijgen, nog mooier.

website zonder gedoe? www.zondergedoe.nl

Link naar reactie
  • 0

...

Het tweede wat men ziet is de actie 'VomaSports ontwikkeld een kledinglijn speciaal......', uiteraard is er niets mis met de actie zelf maar wederom is het ontwerp dusdanig dat ik me afvraag of de maker uberhaupt serieus is over zijn webwinkel. ....

kleine tip: kijk ook naar de spelling op de site, spelfouten zijn killing!

 

als Voma Sports (of VomaSports) de lijn nog moet ontwikkelen is het toekomstige tijd, dus ontwikkelt

 

P.S. leuke banner anmsblanco! ;)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Nogmaals dank anmsblanco!

 

Ik ben op dit moment de homepage aan het aanpassen en nog een aantal artikelen erbij plaatsen. Ik zal jullie volgende week weer een update laten zien.

 

Ondertussen natuurlijk ook bezig met het werven van nieuwe klanten (wat natuurlijk ook redelijk belangrijk is ;) )

 

Iedereen bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
  • 0

Hierbij de aangepaste WaaromVoma zoals gevraagd in PM ;) YW

Ik vind de "O" en de "R" eerlijk gezegd op het randje van vergezocht. Maar smaken verschillen. Als je bij de "O" trouwens ontzettend veel kennis hebt van voetbalmaterialen, dan zou ik die bij de "T" ook in meervoud leveren ...

Link naar reactie
  • 0

Hierbij de aangepaste WaaromVoma zoals gevraagd in PM ;) YW

Ik vind de "O" en de "R" eerlijk gezegd op het randje van vergezocht. Maar smaken verschillen. Als je bij de "O" trouwens ontzettend veel kennis hebt van voetbalmaterialen, dan zou ik die bij de "T" ook in meervoud leveren ...

 

John, ik ben het er totaal mee eens dat de O en R vergezocht zijn. Ik geef hem alleen een voorzet, hij mag de goal lekker zelf maken. Als hij het zo wil of een andere inhoud geven dan mag hij dat zelf weten, ging mij meer om het grafische aspect en dat het verschil met 'het oude' in ieder geval dag en nacht is.

 

;D Het hebben van een geweldig innerlijk is wel leuk en aardig maar als iedereen bij je weg rent omdat je als website te lelijk bent dan schiet je daar geen bal (nu we het toch over sport hebben ;)) mee op. Ziet het uiterlijk er niet uit dan doet het innerlijk er al niet meer toe, dat is het harde leven van een website.

 

Mocht TS hulp nodig hebben bij het aanpassen van de afbeeldingen dan help ik daar uiteraard bij ;)

Link naar reactie
  • 0

::) Tijdens mijn ge-experimenteer wilde ik het logo aan passen om het 'betrouwbaarheidsgevoel' te vergroten.

Op een gegeven moment speelde ik met een 'check mark' om deze als letter V (van Voma sports) te gebruiken, toen ik dit gedaan had drong het pas tot me door dat het nu net leek alsof er stond (GOEDGEKEURDE) OMA SPORTS.

 

Om die reden toch maar niet gepost ;D

Link naar reactie
  • 0

Ik ben op dit moment bezig om mijn website nu echt als webshop in te gaan richten.

 

Kunnen jullie je mening geven over mijn webshop. Ik zou graag willen weten wat er nog aangepast moet worden etc. Ik wil ook vooral feedback over de bestelpagina's.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste indruk:

 

- Foto's bij producten (in catalogus) te klein en met witte achtergrond (ik zou voor transparant kiezen)

- Ik moet zelf kiezen hoe zwaar mijn pakket wordt, maar krijg op de product pagina's geen enkele aanwijzing over gewichten. Beter zou trouwens sowieso zijn als het systeem het zelf uitrekent.

- Ik kan niet betalen met Ideal. Weet niet hoe gebruikelijk dit is voor voetbalverenigingen. Maar lijkt me toch handig.

- Algemeen verenigingen kunnen shirtjes laten drukken. Als extra service kun je er aan denken om het mogelijk te maken deze ook gewoon via je webshop door de consument/spelers te laten bestellen. Neemt de verenigingen veel werk uit handen.

 

Succes!

website zonder gedoe? www.zondergedoe.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo Robbert,

 

Het komt allemaal een beetje half-half over.

 

Als ik op "Ballen" klik, dan ben ik blijkbaar geïnteresseerd in ballen. Dan hoef je wat mij betreft niet meer te zeggen "Als uw vereniging op zoek is naar ballen bent u hier op de juiste pagina."

 

Dat ik maar één bal tegelijk bij je kan bestellen is niet handig. Want voor meerdere ballen moet ik eerst contact opnemen voor de korting. Dat lijkt mij dan weer een erg hoge drempel.

 

Als ik de maat of de kleur vergeet te selecteren zou ik eerder kiezen voor een foutmelding op hetzelfde scherm of in een pop-up dan op een nieuwe pagina, zoals je nu doet.

 

De presentatie in je winkelwagen vind ik niet gelukkig. Twee (en soms drie) bedragen per bal staat een beetje vreemd. Kun je de kleur en de maat niet vermelden zonder dat bedrag erbij?

 

Ik moet kiezen voor verzending via postpakket 0-10 kg of 10-30 kg, maar hoe weet ik wat mijn bestelling weegt? En als ik twee voetbaldoelen bij je bestel, past dat dan ook nog in 30 kg?

 

Waarom een knop "Bestelling annuleren" en dan ook nog als grootste button? De meeste mensen weten het kruisje rechtsboven echt wel te vinden als ze niet verder willen gaan.

 

Bij stap 2 in je bestelproces vraag je mij om in het vakje "Opmerking" aan te geven om welk product het exact gaat, maar dat lijkt me toch duidelijk als ik die producten in mijn winkelwagen heb geplaatst?

 

In je Algemene Voorwaarden lees ik niets over het retourneringsrecht (Wet Kopen op Afstand).

 

En zo zijn er nog wel meer dingen. Volgens mij heb je nog wel even werk ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

John en Wouter,

 

Bedankt voor jullie reactie.

 

Ik maak gebruik van Mijnwebwinkel van Logivert. Een aantal zaken die jullie opnoemen ben ik nog niet in de gelegenheid om dit zelf aan te passen. Dit verschuif ik dus even naar de iets langere termijn.

 

De ballen heb ik nu aangepast met bepaalde staffelprijzen.

Algemene voorwaarden was inderdaad een beetje slordig dat dit er niet in stond, heb ik aangepast.

 

Hebben jullie nog andere dingen die ik moet veranderen waardoor klanten sneller gaan bestellen en waardoor het ook gebruiksvriendelijker wordt?

 

Ik hoor graag van jullie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.