• 0

Graag jullie mening over Orange Media

Omschrijving van je concept:

Geachte HLers,

 

graag zou ik jullie mening krijgen over mijn recent gebouwde website http://www.orangemediaonline.nl. Dit is de website van waaruit ik mijn activiteiten weergeef namelijk het ontwikkelen van websites. Een aantal van deze projecten bouw ik zelf commercieel uit maar doel ik uiteraard ook om sites te ontwikkelen voor derden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een jaar geleden was de website gebouwd op basis van enkele basic HTML pagina's door een ontwikkelaar. Recent heb ik de site opnieuw geinstalleerd, opgezet en ingericht. Door middel van onder andere social media en linkbuilding tracht ik meer bezoek en klanten te genereren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Na jaren als Manager gewerkt te hebben bij een groot bedrijf de stap gemaakt naar zelfstandig ondernemerschap. Doel is om zo snel mogelijk self supporting te zijn.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Niet zozeer anders maar ik hoop me wel te onderscheiden door maximale service en support.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Aangezien je website je visitekaartje is voor je onderneming is het belangrijk dat klanten / bezoek deze goed waarderen. Alle feedback die ertoe bijdraagt dat ik de site kan verbeteren is dan ook welkom.

 

Alvast bedankt voor jullie input.

 

Vriendelijke groeten,

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Misschien een idee om een pagina te maken waarin staat welke technieken/frameworks/CMS'en je beheerst?

Geeft mensen alvast een idee. C# is natuurlijk andere koek dan PHP (ook qua hosting oplossing). Want verzorg je linux of windows hosting?

 

Ik lees dat je de site zelf hebt opgezet. Daarvoor door een ontwikkelaar. Je bent zelf toch ook ontwikkelaar? Kwam dat door tijdgebrek?

 

Pagina over "groen" ondernemen? Misschien beter om die pagina te vervangen door een blog? Een goed blog artikel kan veel organisch verkeer trekken. Veel bedrijven bieden groene hosting/bedrijfsvoering aan. Wat ik merk is dat het voor 98% aan de prijs ligt :).

 

Het is slim om zelf services/websites op te zetten i.p.v. een website voor een mkb klant. Dat is een vrij lastige markt als je de connecties niet hebt. Op websites zoals sitedeals.nl bieden programmeurs (studenten) zich al voor 10euro aan. Als je een beetje goede PHP/C# kennis hebt kun je natuurlijk ook jezelf verhuren (freelance). Hier is best veel vraag naar (vooral ervaren back-end programmeurs).

 

Ik zou zelf trouwens de disclaimer in de footer gooien. niet als 3e menu item :). Niet echt iets wat ik direct wil lezen als "klant".

 

Succes

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Terry,

 

Bedankt voor je reactie. Zo'n pagina met technieken zou ik inderdaad nog aan kunnen maken ja. Mijn main goal is wel om een compleet project op te leveren en dus minder voor werkzaamheden aan bestaande projecten. Hiervoor zijn bijzonder veel aanbieders voor veelal lage prijzen (o.a. studenten). Ik werk op een Linux server.

 

Ik heb deze site (en de anderen uit mijn portfolio) zelf gebouwd maar was tot vorig jaar werkzaam in een totaal andee branche. Ik was manager van een groot bedrijf dat bouwmachines verhuurt (Business2Business). Een hele carriere switch dus maar wel de juiste ;D.

Een blog is ook zeker interessant om verkeer te genereren, MVO is alleen iets wat steeds belangrijker wordt. Hier wil ik dan ook graag mijn steentje aan bijdragen. Alle beetjes helpen tenslotte...

 

Die disclaimer ga ik even kijken wat daarmee te doen, voor nu heb ik deze achter aan de navigatiebalk geplaatst. (update, naar de footer verplaatst incl voorwaarden)

 

Ik zat ook even te kijken op jouw site. Ziet er duidelijk en overzichtelijk uit, moet je alleen geen disclaimer of voorwaarden ergens plaatsen en je KVK nummer?

 

Bedankt.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik je logo hier op HL werkelijk prachtig vind! :)

Het bedrijfslogo op je site daarentegen doet mij nogal amateuristisch overkomen.

Verder roept je landingspage bij mij erg veel associaties op met een willekeurige blogspot pagina.

 

Ik wil als potentiële klant bij binnenkomst een stukje "vuurwerk" zien!

Een paar seconden meegenomen worden in de wereld en mogelijkheden die jij mij als zijnde website/concept ontwikkelaar kunt bieden, waarna ik land op een retestrakke en overzichtelijke website zonder allerlei kleurtjes.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.