Opscheptopic idee

Aanbevolen berichten

even dit topic weer onder de aandacht brengen.

 

We waren al de enige serieuze aanbieder van podia in onze regio, binnenkort zijn we ook de enige met een gecertificeerde overkapping in een nog grotere regio.

 

Zoals deze:

http://www.prolytepap.com/truss-roof-arc.html

 

we zijn nog aan het denken of we e 6 x 4 nemen (meeste aanvragen) of dat we meteen voor een maat groter gaan.

 

De overkapping zal voldoen aan de allernieuwste eisen waarbij de constructie bestand is tot windkracht 10 (wel icm balasten) Dit komt naar op 89-102 km/uur.

 

Er zijn wel veel aanbieders van overkapping op de markt, maar 9 van de 10 overkapping zijn niet gekeurd en al helemaal nooit doorberekend.

 

Link naar reactie

hmm, mot ik mijn eigen topic toch weer ophoogschoppen.

 

Maar van de week heb ik mijn handen kunnen leggen op een limited editie van Shure 55 microfoon. Beter bekend als de Elvis Microfoon

De microfoon is onlangs opnieuw uitgebracht met een geheel nieuw verbeterd binnenwerk en ter ere van een talentenshow waarvan ik de naam vergeten ben. Door een fout in eennieuwsbrief systeem waren wij in Nederland telaat op de hoogte van het bestaan en waren de microfoons al snel uitverkocht.

Wel worden ze nog overal aangeboden, maar de voorraad is op, toch had een winkel in Rotterdam er nog 3 liggen, na een grote zoektocht bleek het er nog maar 1 te zijn.

Er worden nog wel een hoop imitatie's van deze microfoon aangeboden, maar ben helemaal blij met mijn origineel.

 

Shure-SUPER55BCR-650x650.thumb.jpg.70b731a2565dab93b39c03dff49ffb00.jpg

Link naar reactie

Toch maar eens kijken of we er mer mensen trots zijn op hun onderneming.

 

Ik heb sfgelopen weekend een sponsorklus gedaan voor Kika, in de Convention Factory in Amsterdam. Genaamd 1000 wishes.

 

facebook linkje: https://www.facebook.com/#!/1000Wishes

 

Het was een musical, waarbij een 60 koppige orkest op het podium speelde, daaroverheen hebben wij een trussconstructie gemaakt. Hierop speelde een deel van de scenes zich af en speelde de band.

Naast de constructie waren wij verantwoordelijk voor de verlichting. De bediening werd gedaan de technici van de Boerderij, Zoetermeer.

 

Video werd gedaan door een ander bedrijf.

 

Aan het einde van de maand nog een voorstelling. Ik vond het heel gaaf en eenhele eer om hieraan te mogen meewerken.

 

foto´s:

295680_473547732710796_490931827_n.jpg

 

486047_473431546055748_46581970_n.jpg

 

 

 

Link naar reactie

Het wordt een beetje mijn prive topic, maar ik hoop toch wel dat ook andere ondernemers durven op te scheppen over de mooie dingen die ze maken.

 

Hier heb ik een filmpje van een x-factor show waar wij het podium voor hebben geleverd.

Het filmpje mag van de opdrachtgever geplaatst worden.:

 

Edit: sorry lukt me niet om hem normaal hier neer te zetten, dus dan maar gewoon een linkje:

 

http://www.rtl.nl/xl/#/u/93980c2f-f4af-22db-d1ec-01e973ce148b

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.