Ik heb sinds ik onderneem altijd bij Bizner gebankierd, een tevreden klant.
Totdat Bizner opging in de Rabobank.
We hadden twee rekeningnummers bij Bizner, en hebben voor beide overeenkomsten getekend zodat ze konden worden overgenomen door de Rabobank.
Helaas ging dat dusdanig mis door een fout bij danwel Rabo dan wel Bizner dat één van de twee rekeniingnummers opeens verdwenen leek. Ze ontkende dat in eerste instantie, echter toen ik een test storting gestorneerd kreeg en dat liet zien kon het probleem niet langer ontkent worden. Men gaf toe dat er iets helemaal fout was gegaan bij de Rabobank. Ik heb telefooonisch wel 3x excuses aangeboden gekregen.
Maar wat koop je daarvoor. De rekening is 20 dagen uit de lucht geweest en minimaal 20 betalingen zijn teruggestort. Al met al een hoop uitzoekwerk, en natuurlijk heel vervelend als je niet kan leveren omdat je bankrekening helemaal is verdwenen. Daardoor klanten aan je gaan twijfelen en orders zelfs intrekken. OOk veel aanpaswerk en improviseren. Tijdelijke aanpassingen van rekeningnummers, klanten informeren, boekhouding in de war. De Rabobank had me nog beloofd een lijst van gestorneerde bedragen op te stellen, dat had het uitzoekwerk al heel wat makkelijker gemaakt. Helaas is die er nooit gekomen, de Rabo kon het niet vinden.
Mijn vraag, wat zouden jullie doen, genoegen nemen met telefonisch excuus? Ik heb behoorlijk wat tijd hierin moeten steken. Maar kun je hier verder wat mee? Een klacht indienen, schadeclaim, andere bank zoeken? Alvast bedankt voor de reacties!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bob83
Bob83
Ik heb sinds ik onderneem altijd bij Bizner gebankierd, een tevreden klant.
Totdat Bizner opging in de Rabobank.
We hadden twee rekeningnummers bij Bizner, en hebben voor beide overeenkomsten getekend zodat ze konden worden overgenomen door de Rabobank.
Helaas ging dat dusdanig mis door een fout bij danwel Rabo dan wel Bizner dat één van de twee rekeniingnummers opeens verdwenen leek. Ze ontkende dat in eerste instantie, echter toen ik een test storting gestorneerd kreeg en dat liet zien kon het probleem niet langer ontkent worden. Men gaf toe dat er iets helemaal fout was gegaan bij de Rabobank. Ik heb telefooonisch wel 3x excuses aangeboden gekregen.
Maar wat koop je daarvoor. De rekening is 20 dagen uit de lucht geweest en minimaal 20 betalingen zijn teruggestort. Al met al een hoop uitzoekwerk, en natuurlijk heel vervelend als je niet kan leveren omdat je bankrekening helemaal is verdwenen. Daardoor klanten aan je gaan twijfelen en orders zelfs intrekken. OOk veel aanpaswerk en improviseren. Tijdelijke aanpassingen van rekeningnummers, klanten informeren, boekhouding in de war. De Rabobank had me nog beloofd een lijst van gestorneerde bedragen op te stellen, dat had het uitzoekwerk al heel wat makkelijker gemaakt. Helaas is die er nooit gekomen, de Rabo kon het niet vinden.
Mijn vraag, wat zouden jullie doen, genoegen nemen met telefonisch excuus? Ik heb behoorlijk wat tijd hierin moeten steken. Maar kun je hier verder wat mee? Een klacht indienen, schadeclaim, andere bank zoeken? Alvast bedankt voor de reacties!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag