timbuikema Geplaatst: 27 januari 2011 timbuikema 40 0 Geplaatst: 27 januari 2011 Hallo, Ik wil mijn webshop verkopen en heb ook al een paar biedingen, wat moet ik allemaal vastleggen en regelen als ik de webshop verkoop? alvast bedankt! Link naar reactie
0 Manon GJ Geplaatst: 27 januari 2011 Manon GJ 1,3k 178 Geplaatst: 27 januari 2011 Tim, heb nu even niet uitgebreid tijd maar als ik het me goed herinner, heb ik niet al te lang geleden een mailtje getikt met welke punten je allemaal op moet nemen als je verkoopt. Misschien kun je zelf even zoeken en anders kom ik er later op terug. Ondernemende webwinkelier en Register Valuator Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou! Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen! Link naar reactie
0 timbuikema Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur timbuikema 40 0 Geplaatst: 14 februari 2011 Tim, heb nu even niet uitgebreid tijd maar als ik het me goed herinner, heb ik niet al te lang geleden een mailtje getikt met welke punten je allemaal op moet nemen als je verkoopt. Misschien kun je zelf even zoeken en anders kom ik er later op terug. Ik heb gezocht maar kan helaas niets vinden, zou je er nog op terug willen komen? Link naar reactie
1 Wouter Hol Geplaatst: 14 februari 2011 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 14 februari 2011 Hier ook wat nuttige punten door Manon :) Link naar reactie
0 Manon GJ Geplaatst: 14 februari 2011 Manon GJ 1,3k 178 Geplaatst: 14 februari 2011 Dat is precies het berichtje wat ik bedoelde! Ondernemende webwinkelier en Register Valuator Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou! Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen! Link naar reactie
timbuikema
timbuikema
Hallo,
Ik wil mijn webshop verkopen en heb ook al een paar biedingen,
wat moet ik allemaal vastleggen en regelen als ik de webshop verkoop?
alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag