Ik heb een eenmanszaak. Mijn vriend [waar ik niet mee samenwoon] is mijn personeel op de loonlijstvoor 20 uur p/w. Nu wil ik i.v.m. het rookverbod de onderneming om laten zetten in een vof.
Nu lees ik dat je een winst verdeling volgens contract moet opstellen voor de vof. Maar wat als mijn partner alleen maar arbeid in de vof stopt en het kapitaal bij het starten van het cafe van mij was. Zelf werk ik minimaal 50 uur p/w.
Zijn er verder nog belangrijke zaken die ik moet overwegen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Margreth
Margreth
Hallo
Ik heb een eenmanszaak. Mijn vriend [waar ik niet mee samenwoon] is mijn personeel op de loonlijstvoor 20 uur p/w. Nu wil ik i.v.m. het rookverbod de onderneming om laten zetten in een vof.
Nu lees ik dat je een winst verdeling volgens contract moet opstellen voor de vof. Maar wat als mijn partner alleen maar arbeid in de vof stopt en het kapitaal bij het starten van het cafe van mij was. Zelf werk ik minimaal 50 uur p/w.
Zijn er verder nog belangrijke zaken die ik moet overwegen?
Groetjes Margreth
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag