Ga naar inhoud

ABN AMRO Actie

Geplaatst:

Macro

Heeft iemand van jullie meegedaan aan de aktie "Wordt 2004 uw jaar?" van ABN AMRO waarmee 10..000 euri te verdienen viel?

Zoja, nog wat gehoord van die bank? Na een brief dat ze meer bedenktijd nodig hadden alleen maar 1 webpagina met winnaars kunnen vinden http://www.abnamro.nl/nl/extra/campagne5.html

www.picturethis.tv - video for the web

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

Wat is je punt en waarom is dit relevant voor Higherlevel? Ik zie een lijstje met tamelijk willekeurige beloningen van uiteenlopende plannetjes voor 2004, maar het was dan ook een knap vage actie zo te zien.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Ik denk dat hij zich ingeschreven heeft (en niets gewonnen) en afvraagd of er meer personen zich hiervoor hebben ingeschreven.

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

TwaBla

Maar de trekking is dermate kolderiek dat het wel een 1-aprilmop lijkt. Een paar voorbeelden:

Mevrouw M. Hoenderbos uit Velserbroek: Afrika is haar droom, haar doel, haar ambitie... de cursus "jouw beste jaar ooit" de manier om zichzelf weer helemaal terug te vinden. Zo kan zij haar ambitie, Afrika, weer helemaal waarmaken.

Mevrouw F.A.M. Adamse uit Hillegom: Femke is 8 jaar en helemaal weg van zeilen en heeft talent en heel veel doorzettingsvermogen. Om te trainen en aan wedstrijden mee te doen, heeft ze een eigen wedstrijdboot nodig. 

Dit zijn dus twee van de tien 'meest uitdagende' inzendingen uit een stapel van meer dan zevenduizend. Ik zou me ook op mijn p#k getrapt voelen als ik het daartegen mos afleggen, maar dat is meer een onderwerp voor een satirisch consumentenprogramma dan voor HL. Hier dienen immers serieuze technostarteronderwerpen besproken te worden, niewaar Macro... ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.