Auke Jongbloed Geplaatst: 28 januari 2011 Auke Jongbloed 1 0 Geplaatst: 28 januari 2011 Beste mede ondernemers, Ik heb wat (web)schrijfwerk liggen die ik graag wil uitbesteden aan bijvoorbeeld studenten. Hiervoor zou ik graag gebruik maken van studenten die dan betaald krijgen per artikel. Ik wil echter niemand hoeven aan te nemen dan wel zorg moeten dragen voor afdracht van belastingen. heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand de (on)mogelijkheden. Ik denk er aan een oproep te doen op marktplaats voor een dergelijke klus. studenten kunnen dan voor een x bedrag per artikel (blogpost) artikelen schrijven en die posten. Auke. Link naar reactie
0 herman van der helm Geplaatst: 28 januari 2011 herman van der helm 2,4k 2 339 Geplaatst: 28 januari 2011 Je zou met losse betalingen en IB47 belastingregel kunnen werken denk ik www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
0 Josina Geplaatst: 28 januari 2011 Josina 195 3 Geplaatst: 28 januari 2011 Gewoon freelancers inhuren. Krijg je gewoon een factuur toegezonden. Op Freelance Match en freelance.nl staan genoeg studenten. Link naar reactie
0 Maarten Visser Geplaatst: 28 januari 2011 Maarten Visser 86 6 Geplaatst: 28 januari 2011 Of je betaalt via payrolling. Student schrijft zich in bij het uitzendburo, dat leent jou de student uit, je emailt ze het urenbriefje. Jij krijgt een factuur van het uitzendburo, de student krijgt geld van het uitzendburo. Alles netjes geregeld en niet duur. Als je beetje shopt onder de uitzendburos kun je een tarief krijgen van 10% (van de loonsom, je bataalt dan loonsom+10 % aan het uitzendburo). groeten, Maarten De Fluitstudio dwarsfluiten, reparaties aanpassingen en ergonomie http://www.fluitstudio.nl Link naar reactie
Auke Jongbloed
Auke Jongbloed
Beste mede ondernemers,
Ik heb wat (web)schrijfwerk liggen die ik graag wil uitbesteden aan bijvoorbeeld studenten.
Hiervoor zou ik graag gebruik maken van studenten die dan betaald krijgen per artikel.
Ik wil echter niemand hoeven aan te nemen dan wel zorg moeten dragen voor afdracht van belastingen.
heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand de (on)mogelijkheden.
Ik denk er aan een oproep te doen op marktplaats voor een dergelijke klus.
studenten kunnen dan voor een x bedrag per artikel (blogpost) artikelen schrijven en die posten.
Auke.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag