Sinds een aantal maanden, met name voor verbetering van de bereikbaarheid van onze verblijfsaccommodatie, weer vaste telefonie aangeschaft bij KPN: InternetPlusBellen abonnement met onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in NL. Alles werkt naar tevredenheid en in al onze communicatie hebben we inmiddels dan ook het vaste nummer vermeld.
Gistermorgen echter krijg ik 'out of the blue' een e-mail van Administratie KPN met de mededeling: "Hierbij informeer ik u dat, conform uw verzoek, uw InternetPlusBellen-verbinding is omgezet naar een Internet-verbinding."
Conform mijn verzoek? Ik weet van niets! Maar inderdaad, een uurtje later is de vaste telefoonlijn onbruikbaar. Via mobiel direct naar het "10 ct. per minuut, plus de kosten van uw mobiele abonnement" gebeld, vervolgens werd nog wat heen en weer gebeld om uiteindelijk te concluderen dat men het bij KPN ook niet snapt hoe dit kon gebeuren. Men belooft - na een online check van het modem, die was in orde - dat e.e.a. spoedig zal worden opgelost.
Enne, wanneer dan? Daar kon niets over worden toegezegd. Maar er was een administratieve spoedopdracht aangemaakt.
Jullie raden het al, de oplossing is er nog steeds niet, want het blijkt geen simpele kwestie van 'stekker eruit, oeps, stekker er weer in'. Neen, het telefoonnummer is zelfs niet meer in gebruik, met alle gevolgen van dien voor onze bereikbaarheid.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans van den Bergh
Hans van den Bergh
Sinds een aantal maanden, met name voor verbetering van de bereikbaarheid van onze verblijfsaccommodatie, weer vaste telefonie aangeschaft bij KPN: InternetPlusBellen abonnement met onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in NL. Alles werkt naar tevredenheid en in al onze communicatie hebben we inmiddels dan ook het vaste nummer vermeld.
Gistermorgen echter krijg ik 'out of the blue' een e-mail van Administratie KPN met de mededeling: "Hierbij informeer ik u dat, conform uw verzoek, uw InternetPlusBellen-verbinding is omgezet naar een Internet-verbinding."
Conform mijn verzoek? Ik weet van niets! Maar inderdaad, een uurtje later is de vaste telefoonlijn onbruikbaar. Via mobiel direct naar het "10 ct. per minuut, plus de kosten van uw mobiele abonnement" gebeld, vervolgens werd nog wat heen en weer gebeld om uiteindelijk te concluderen dat men het bij KPN ook niet snapt hoe dit kon gebeuren. Men belooft - na een online check van het modem, die was in orde - dat e.e.a. spoedig zal worden opgelost.
Enne, wanneer dan? Daar kon niets over worden toegezegd. Maar er was een administratieve spoedopdracht aangemaakt.
Jullie raden het al, de oplossing is er nog steeds niet, want het blijkt geen simpele kwestie van 'stekker eruit, oeps, stekker er weer in'. Neen, het telefoonnummer is zelfs niet meer in gebruik, met alle gevolgen van dien voor onze bereikbaarheid.
En wat nu, KPN?
Succès en groet,
Hans
Succes & Groet,
Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc
HL-Deelnemer en -Moderator I Social Service Designer I Innovatie Strateeg I Design Thinker I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag