• 0

Op zoek naar software/programma voor online test/mail naar invuller?

Beste HL-ers,

 

Voor Ik Verras Je ben ik bezig met het ontwikkelen van een test over verrassingen. Deze test wil ik graag binnenkort online zetten. (waarschiinlijk via mijn website, mogelijk op een andere manier)

 

Hiervoor ben ik eigenlijk op zoek naar software/programma waarbij mensen de test online kunnen invullen en vervolgens een email ontvangen met hun score en het een verrassingsverhaal.

 

Heeft een van jullie een idee hoe ik aan deze software/programma kan komen, of hebben jullie hier ervaring mee? Alvast bedankt.

 

Verrassingsgroet, Lizet Bakker

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Lizet,

 

heel eenvoudig in gebruik, en makkelijk te configureren is Google Docs. via de optie forms/formulieren.

je kunt alleen niet instellen dat de invuller automatisch een mkail krijgt, echter de gegevens zet Google in een spreadsheet.

 

vanuit dit, zou zelf eenvoudig de mail kunnen maken.

 

Wellicht niet 100% geautomatiseerde oplossing, echte wel eenvoudig,gratis en flexibel.

 

gr

Thomas.

 

Gemak dient de ondernemende mens...

 

De oprechte eenvoud

www.open2bizz.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Lizet,

 

Als je thuis bent in de mogelijkheden omtrent JavaScript of misschien wel PHP zou ik je willen adviseren om eens te kijken op hotscripts.com.

Hier staan legio scripts (met een uitgebreide handleiding) voor het maken van enquêtes.

 

Software Development | Software Design

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad, in PHP is dit gemakkelijk te maken (indien je er verstand van hebt). Alles wat ingevuld wordt sla je op in variabelen,

deze variabelen gebruik je vervolgens om de score te berekenen en daarna wordt er een mailtje gestuurd naar degene die

het ingevuld heeft met die score en een verhaaltje erbij. Mocht je meer informatie willen, moet je me maar een PM sturen ;)

 

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie wel voor de antwoorden. Helaas heb ik niet veel kennis van php en andere programma's.

 

Jammer voor mij dat het niet op een manier kan die ik zelf zou kunnen uitvoeren. Ik weet nu dat ik waarschijnlijk een externe partij nodig heb om de verrassingstest online te zetten.

 

Bedank voor het meedenken.

 

Verrassingsgroet, Lizet

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.