ik heb een misverstand met mijn leverancier. Die blijft volhouden dat de inkoopsprijs Incl vervoer en lokale kosten naar de haven zijn en dat de verdere kosten voor mij zijn.
maar, zo betaal ik dus ALLE kosten!
hij wil me wel 20% korting geven?
ik heb uitgerekend dat de inkooppsprijs nog steeds redelijk is, zelfs zonder die 20% maar ik vind het gewoon niet horen.
hoe zit het met internationaal importeren? kan ik hem verplichten met incoterms te werken en mij de spullen onder FOB te verkopen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kawai
kawai
Hoe regel ik dit goed?
ik heb een misverstand met mijn leverancier. Die blijft volhouden dat de inkoopsprijs Incl vervoer en lokale kosten naar de haven zijn en dat de verdere kosten voor mij zijn.
maar, zo betaal ik dus ALLE kosten!
hij wil me wel 20% korting geven?
ik heb uitgerekend dat de inkooppsprijs nog steeds redelijk is, zelfs zonder die 20% maar ik vind het gewoon niet horen.
hoe zit het met internationaal importeren? kan ik hem verplichten met incoterms te werken en mij de spullen onder FOB te verkopen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag