• 0

Re:Wouter Pijzel (o.a. deeltraject idee tot vinding)

Beste Wouter,

Ik heb een vraag maar ik weet niet zeker of ik wel op het goede adres ben.

iK heb een hardstikke goed idee voor een nieuw produkt.

Aangezien ik niet de capaciteit heb om het technische gedeelte concreet op papier te zetten zodat het een fabrikant het ook in produktie kan nemen.Vraag ik me af hoe ik het beste kan aanpakken zonder dat er iemand anders met mijn idee vandoor gaat Heb jij geen suggestie`s welk stappen ik het best kan nemen? Ik hoop snel iets van je te horen.

Bvd

G Timmers

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste G.,

Zonder dat je meteen in paniek raakt. Er komt wel het een en ander kijken om van een ruw idee een productieklaar ontwerp te maken. Een ontwerp bestaat uit ruwweg 4 onderdelen: het financiele plan, vormgeving, ergonomie en constructie. Soms kun je zelf een heel eind komen met het invullen van die onderdelen, maar vaak is een beetje professionele hulp niet weg.

 

Wat wel interessant is om te weten, wil je het in eigen beheer gaan doen, of wil je je idee verkopen en hoever heb je het al uitgewerkt? Ik weet dat je je idee niet wilt prijsgeven, maar een beetje informatie is toch wel essentieel om wat meer te kunnen zeggen. Je kunt me eventueel buiten het forum om mailen, als het liever wat minder out-in-the-open bespreekt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.