Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Wanneer men mijn bedrijf wil inhuren vraag ik altijd of een klant een ondertekend exemplaar wil terugsturen of wil overhandigen bij aflevering.
Ik heb nu alleen nu een ondernemer die mij bij aflevering het contract/offerte overhandigde met daarop een handtekening. Ik heb niet gezien of hij hem zelf ondertekende. En schijnbaar heeft hij dit ook niet gedaan. Want hij beweert nu dat het podium nooit is afgeleverd, wij hebben wel wat slechte kwaliteit foto's, GPSadministrtaievan de bus, e-mailtjes waarin hij een offerte aanvraagd en een andere ondernemer die ook spullen kwam brengen (deze moeten we nog benaderen voor een schriftelijke getuigenis. De bevestiging is via de telefoon gegaan.
De klant wil nu niet betalen en weigert enig contact (telefoon wordt niet opgenomen, er wordt niet terugebeld en aangetekende brieven worden niet opgehaald bij het postkantoor). Mijn Advocaat wil gaan procederen, maar ik verwacht dat de ondernemer dit vaker heeft gedaan en waarschijnlijk nog wat trukjes achter de hand heeft om eronderuit te komen.
Moeten we nu echt zover gaan dat we ook een kopie vragen van een idkaart zodat we de handtekening kunnen checken? OF heeft iemand anders een goed idee?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag