Zabo Geplaatst: 3 februari 2011 Zabo 3 0 Geplaatst: 3 februari 2011 Als transportondernemer binnen de EU landen krijg ik ook te maken met tankbonnen in het buitenland Hoe moet ik die boeken mag ik die BTW ook aftrekken als voorbelasting net zoals tankbonnen binnen nederland de autobus staat op de balans en is voor de onderneming gekocht dus mag ik alle gemaakte autokosten boeken hoe moet ik die tankbonnen van het buitenland op de btw aangifte invullen gewoon bij de voorbelasting tellen Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 3 februari 2011 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 3 februari 2011 Je bericht stond bij een column, daarom is deze afgesplitst zodat je al een topic hebt: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=50;action=display;threadid=35487;start=msg330531#msg330531 Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
Zabo
Zabo
Als transportondernemer binnen de EU landen krijg ik ook te maken met tankbonnen in het buitenland
Hoe moet ik die boeken mag ik die BTW ook aftrekken als voorbelasting net zoals tankbonnen binnen nederland
de autobus staat op de balans en is voor de onderneming gekocht dus mag ik alle gemaakte autokosten boeken
hoe moet ik die tankbonnen van het buitenland op de btw aangifte invullen gewoon bij de voorbelasting tellen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag