Gieling1991 Geplaatst: 3 februari 2011 Gieling1991 4 0 Geplaatst: 3 februari 2011 Hallo, Ik zal me eens voorstellen. Ik ben Dave Gieling. ben 19 jaar oud en wil graag meer verdienen. Ik ben van beroep schilder. Ben altijd al geintereseerd geweest in auto's. voornamelijk usa cars. Heb zelf ook zon schuit bij huis staan. heb lang zitten denken wat ik nu zou kunnen doen om mooi centen erbij te gaan verdienen. Toen schoot mijn dit in het hoofd. Onderdelen importeren naar klanten in Nederland, Via een webshop. Ik ben erg leergierig sta overal 100% achter. Ben niet te beroerd om geld uit te geven. Mijn vader heeft ook een eigen bedrijf in de tuinbouw,Dus ik weet precies wat het bedrijfsleven in houd. wat zijn jullie tips en ideen voor mij? En kan dit naast een fulltime baan? Ik dacht laat ik het eens vragen aan jullie. als jullie vragen hebben zal ik ze z.s.m antwoorden. alvast bedankt, mvg Dave Link naar reactie
0 Antwoord voor bedrijven Geplaatst: 4 februari 2011 Antwoord voor bedrijven 816 69 Geplaatst: 4 februari 2011 Beste Dave, Je geeft aan een webshop te willen gaan starten. Wellicht vind je dit handig:Stappenplan webwinkel starten Groet, Nynke RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners. Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 4 februari 2011 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2272 Geplaatst: 4 februari 2011 Het gaat hier om advies geven, niet constant je eigen website promoten. @kneusgever: AvB is een overheidsloket voor de ondernemers en dus van harte welkom op HL, incl. links naar hun website DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie