Ik ben zojuist bij een administratiekantoor geweest met de vraag of ik de ondernemersaangifte goed heb ingevuld.
Ben namelijk een beetje aan het knuntselen geweest met de gegevens van boekjaar 2010 die heb ingevoerd in het programma van 2009. Met als doel om tezien of het ging lukken.
Toen ik de balans en winst/verliesrekening liet zien zei hij het volgende:
Bij zo weining winst (€1000) kan je het ook opvoeren bij resultaat uit overige werkzaamheden in de particuliere aangifte.
Klopt dit ?
Er staat dadelijk wel een aangifte voor ons klaar in het ondernemersgedeelte van de belastingdienst.
Hierop antwoorde hij dat ik gewoon de particuliere aangifte kan invullen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lancee
lancee
Goedendag,
Ik ben zojuist bij een administratiekantoor geweest met de vraag of ik de ondernemersaangifte goed heb ingevuld.
Ben namelijk een beetje aan het knuntselen geweest met de gegevens van boekjaar 2010 die heb ingevoerd in het programma van 2009. Met als doel om tezien of het ging lukken.
Toen ik de balans en winst/verliesrekening liet zien zei hij het volgende:
Bij zo weining winst (€1000) kan je het ook opvoeren bij resultaat uit overige werkzaamheden in de particuliere aangifte.
Klopt dit ?
Er staat dadelijk wel een aangifte voor ons klaar in het ondernemersgedeelte van de belastingdienst.
Hierop antwoorde hij dat ik gewoon de particuliere aangifte kan invullen.
Klopt dit?
Bedankt voor de moeite
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag