• 0

kvk + omschrijving + naam

Beste HL leden,

 

Ik vraag mij af hoe ik het beste bij de kvk in 1 of 2 woorden door kan geven wat ik doe.

ik vind het moeilijk om mezelf in een hokje te plaatsten, omdat mensen al snel ' gids' denken of ' excursie verkoop', zo wil ik niet gezien worden..

 

ik weet uit ervaring dat de kvk mij in enkele woorden moet omschrijven (welke ik zelf bedacht heb), weten jullie misschien hoe ik ' mij zelf het beste hierin kan omschrijven' ?

 

 

Omschrijving van het bedrijf:

Ik wil een 'touroperator' opstarten. Vooral wil ik me richting op het 1 op 1 contact met de klant. Dus niet zoals Expedia op alle landen gericht, maar ik richt me alleen op de stad Amsterdam.

 

Ik wil mensen die naar Amsterdam op reis gaan een volledig pakket aanbieden. Dus kaartjes voor musea's, dierentuinen etc. Ook hotels kan ik boeken. Ik wil dus hun gehele reis verzorgen.

 

Heeft iemand misschien nog een idee, qua naam, wat hierbij opkomt? :)

 

 

Adriënne

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

ja dat is waar, maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik NIET als gids word gezien..

iemand suggesties? zelfs een naam verzinnen vind ik moeilijk, want veel mensen denken nog steeds aan gids,

ik zat zelf te denken aan personal assistent.

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

ja dat is waar, maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik NIET als gids word gezien..

iemand suggesties? zelfs een naam verzinnen vind ik moeilijk, want veel mensen denken nog steeds aan gids,

ik zat zelf te denken aan personal assistent.

 

 

Volgens mij mag je heus meer dan twee woorden gebruiken hoor ;)

 

Wat dacht je van "persoonlijke reisbegeleiding" of "verzorgen van de complete Amsterdam-experience" of, als je een purist bent, "verzorgen van de complete Amsterdam-ervaring"?

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

een late reactie,

 

 

maar dankje wel !! hier kan ik wel wat mee

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.