• 0

Mijn site en concept wat vinden jullie

Omschrijving van je concept:

Het idee was om CD/DVD`s weer krasvrij te maken. Het bestond wel al maar vond dat er weinig aandacht aan besteed werd. En men weet ook niet dat het kan. Voor de consument en zakelijk gebruik kan dat wel eens scheelden. Of een nieuwe DVD kopen of het Krasvrij laten maken.

 

Helemaal als men een Disc heeft waar dierbaar martiaal op staat en deze is niet meer afspeelbaar.

 

Ben daarom ook heel erg benieuwd wat jullie van de site en het idee vinden. Het idee wat werkelijkheid is geworden.

 

 

Alles is te vinden op deze site ReplayYourDisc

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Alles aangeleverd aan een vriend van mij die de website in elkaar heeft gezet.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging was om iets voor mij zelf te gaan doen. En alles op te starten vanaf de grond

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Deze is mooier en beter uitgewerkt dan andere concepten betref het onderwerp CD/DVD krasvrij maken

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat men van van de site vind en van het idee

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi

 

Die is niet van mij en ik doe dit naast mijn fulltime baan. Kan zegen dat het wel aardig loopt.

En ik zie het trouwens niet voor me dat een handelaar met 30 schijfjes naar gamemania gaat voor 5 euro per disc. Mijn prijzen liggen lager voor zakelijk gebruik.

Link naar reactie
  • 0

Magere introductie, redelijk tot goed uitgewerkt concept. Volgens mij kun je deze dienst beter lokaal of op evenementen aan particulieren aanbieden om het verzendrisico te beperken.

 

Verzending

 

Wij verzoeken u om uw disc(s) zonder de plastic doosjes op te sturen naar Replay Your Disc.

Wij raden u aan om een speciale luchtkussenenvelop te gebruiken.

 

Euhhh... weet je welke aansprakelijkheid je zo mogelijk op je nek haalt? De verzendkosten staan eveneens keurig vermeld, maar of deze verzendwijze en kosten reëel zijn? Ik vrees van niet.

 

Waarom heet het concept niet polish of repairyourdisc.nl? Ontkrassen.nl of unscratch.nl? Het is toch niet herhalen of opnieuw afspelen wat je mogelijk maakt? En wat kun je met blu-ray aanvangen? Is de kans op of waarschijnlijkheid van reparatie net zo groot als bij gewone cd's of dvd's? Kun je ook (mobiele) schermen krasvrij maken, of is dat een ander proces?

 

Wij repareren voor o.a.:

 

* bedrijven en instellingen

* gemeentes

* videotheken

* groothandels en winkels

* gameshops

* navigatie-inbouw en service-centra

* film- en productiemaatschappijen

Referenties?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Leuk dat je daar over begint.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee weet niks van reclame maken. En reclame maken moet natuurlijk ook leuk blijven.

Als ik nu kijk op sommige websites vragen ze zomaar 1500 euro vind ik wel een hoop centjes.

 

 

Misschien nog iemand een idee

 

gr

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio bedankt voor al je tips maar had er nog vragen over

 

Wat bedoel je met het verzendrisico

Euhhh... weet je welke aansprakelijkheid je zo mogelijk op je nek haalt? De verzendkosten staan eveneens keurig vermeld, maar of deze verzendwijze en kosten reëel zijn? Ik vrees van niet.

 

Waarom heet het concept niet polish of repairyourdisc.nl? Het is toch niet herhalen of opnieuw afspelen wat je mogelijk maakt? En wat kun je met blu-ray aanvangen? Is de kans op of waarschijnlijkheid van reparatie net zo groot als bij gewone cd's of dvd's?

 

Als je een kras op je disc heb en niet meer afspeelt en vervolgens laat repareren krijg je vanzelf opnieuw afspelen.

Vandaar de naam.

 

En wat kun je met blu-ray aanvangen? Is de kans op of waarschijnlijkheid van reparatie net zo groot als bij gewone cd's of dvd's?

 

Dat klopt de nieuwe hebben een laag van iets minder dan 100 micrometer (0,01 cm).

was ook in dubio of ik het wel of niet zou doen. maar dat moet nog aangepast worden op de site.

 

Kun je ook (mobiele) schermen krasvrij maken, of is dat een ander proces?

 

Ander proces

Link naar reactie
  • 0
Wat bedoel je met het verzendrisico

 

Zendingen kunnen beschadigd of vermist raken. Jullie verzendadvies is slecht (informatiedragers verstuur je niet los in een bubbeltjesenveloppe).

 

Als je een kras op je disc heb en niet meer afspeelt en vervolgens laat repareren krijg je vanzelf opnieuw afspelen.

Vandaar de naam.

Dat is wat de klant misschien doet, niet wat jullie doen, maar goed... het is jouw handelsnaam.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo Claudio,

 

Ik heb een hekel aan onbereikbare "vanaf" prijzen ... :-(

 

Je begint op je homepage over "die ene speciale disc" die jij graag voor mij wilt herstellen "vanaf slechts € 2,49". Als ik dan verderop zie dat ik meer dan 500 van die "ene speciale discs" moet hebben om voor dat tarief in aanmerking te komen, voel ik mij toch een beetje voor gek gehouden. Ik kan me ook niet voorstellen dat een videotheek alle defecte discs opspaart totdat ze het aantal van 500 hebben bereikt. Dan kunnen ze die al die tijd niet verhuren. Heb je een praktisch voorbeeld van een bedrijf dat binnen een acceptabele periode zoveel defecte discs kan aanbieden?

 

Als ik trouwens die speciale disc met vertrouwelijke informatie uit handen geef, wil ik wel weten hoe je daarmee omgaat. Dat wil ik dus kunnen lezen op je site. En dan helpt het ook als ik ergens je KvK nummer zie.

 

Wat de werking van je site betreft: als ik je opdrachtformulier heb ingevuld, moet ik accoord gaan met je voorwaarden. Als ik die op dat moment wil bekijken, kan dat alleen via je menu. En daarna zijn alle gegevens van het formulier gewist. Lastig ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 80 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.