Schrijf mij maar uit met die negatieve sfeer op het forum

Aanbevolen berichten

Wat me opvalt is dat op HL veel goede raad gegeven wordt. Maar helaas aan de andere kant wordt er heel veel uitgegaan van negatieve gedachten. "Niemand is roomser dan de paus" is in mijn ogen een gezegde dat hier nog eens ter harte genomen mag worden.

Nu zal er wel gerefereerd gaan worden aan mijn laatste topic wat gesloten is, dat mag. Had mij dan nog even de kans gegeven om mijn gedachten te nuanceren. Maar nee: lekker negatief en hoppa klaar.

Ook verwacht ik de opmerking dat een en ander via een mod ge-pb-d dient te worden. Ik ben heel open en wens me niet te verlagen tot deze manier van werken. Iedereen mag mijn mening weten.

Conclusie: verwijder mijn account a.u.b per onmiddelijke ingang. Met zulke mensen wil ik niets meer van doen hebben.

Gegroet.

Link naar reactie

Jammer dat je kritisch en negatief door elkaar haalt.

Ik heb net even voor de gein jouw topics doorgelezen, maar heb nu niet het idee dat je zo te kort bent gedaan als je beweert. Je hebt een inhoudelijk (volgens mij zeer uitgebreid) antwoord gekregen op een persoonlijke (=niet ondernemers) vraag en daarna is je topic gesloten. Het andere topic was gewoon nog open.

 

Daarnaast is Higherlevel een community, dat betekent dat als je je niet thuis voelt "in de groep", voel je niet bezwaard om te gaan. Uiteindelijk zijn het allemaal gewoon mensen die in hun vrije tijd anderen van wat advies voorzien. De kritiek die je geeft zou ik meer terecht vinden bij een account of adviseur die je betaald, niet bij een stel "hobbyisten"

Het probleem wat je hier als laatste hebt neergelegd is toch al zo specifiek dat het (zonder alle getalletjes te hebben) beter past bij een adviseur op z'n bureau dan op een forum.

Link naar reactie

Geen probleem hoor als je dat openbaar wilt melden, we zijn geen achterkamertjesforum, en ik ben net zoals jij heel open en transparant onder mijn eigen naam op dit forum :-\.

 

We verwijderen geen eerdere berichten van je, omdat daar reacties van anderen opgekomen zijn die waardevol zijn voor jou en anderen.

Wel kan ik je profiel verder anonimiseren. Je naam aanpassen (welke schuilnaam wil je, of zal ik er gewoon anoniem1324 van maken of zo?) , je wachtwoord en je mailadres aanpassen. Zo kun je niet meer inloggen en reageren en krijg je geen mail meer van ons?

 

Zeg het maar

 

Frans

 

Wat zit je dwars behalve dat je laatste topic is gesloten trouwens? Volgens mij ben je over het algemeen behoorlijk verder geholpen zonder dat er een factuur van je accountant tegenover stond toch?

Link naar reactie

Beste 1001nacht,

 

Aangezien ik een poging heb gedaan je van gratis advies voorzien, voel ik me een beetje geroepen ook te reageren op je boosheid.

 

Je bent idd goed voorzien van adviezen.

Je opmerking over Rome en de paus stel ik in verband met je idee over een pay-rol verklaring aan je vrouw vanuit je holding. Het antwoord dat je daarop hebt gekregen(niet van mij maar van Roel) is niet negatief, maar feitelijk.

Hij had ook niet kunen reageren, dan had je adviseur het morgen wel, betaald tegen je gezegd. Of erger nog, je was onderuit gegaan bij de aanvraag van de financiering. Wil je toch niet?

 

Mijn inbreng is ook zo feitelijk mogelijk. Je hebt gewoon te maken met een probleem waar je ook met betaalde adviseurs niet zomaar uitkomt.

 

Maar laat ik het tot slot nog anders stellen.

Dit is een discussieforum. Ik ben hier nog maar sinds eind januari en leef me geweldig uit en leer elke dag weer.

En dat na ruim 25 jaar ondernemerschap binnen verschillende bedrijven. Dus, in plaats van de handdoek in de ring te gooien, kun je ook kritisch terug reageren door te stellen dat je er toch anders over denkt en je het met je adviseurs er nog eens nader over zult gaan hebben.

 

Dan kom je hier later terug en deel je je ervaringen weer met de anderen. Wie weet lukt het je toch, kunnen we weer allemaal wat leren. En kun jij voortaan meedoen met die nieuwe kennis om anderen ook weer verder te helpen. En dat kan dan trouwens ook als blijkt dat wij gelijk hadden. Jij kunt dan als bezitter van die kennis hier ook constructief iets bijdragen.

Ik nodig je dus van harte uit!

 

En wat betreft de uitspraak van collega Verhallen over "hobbyisten" op HL. Ach het is zondagmorgen/middag, zijn koffie is waarschijnlijk niet zo goed gevallen. Mijn ervaring is namelijk dat hier niet alleen heel veel ervaring en kennis rondloopt maar ook nog eens mensen met een feitelijk graad/titel. Dezelfde waar jij morgen weer minimaal 125 - 175 per uur voor gaat aftikken.

 

Los van dit alles, betreft jouw vraag een privéprobleem, de aanschaf van je eigen woning.

Is niet echt een ondernemersprobleem, bovendien ben je op dit moment een ondernemer in ruste als ik het goed heb begrepen. En op een forum met zoveel vragen en bezoekers moet je wel regels blijven hanteren, anders hebben we het binnenkort ook over het lot van de 3 J's op het Songfestival in Duitsland. En daar heb je weer andere social media voor.

Maar wees vrij om "off topic" nog even je statement te maken en dus je latere ervaringen nog eens te delen.

Misschien dat het dan nog wel in te passen is. Of niet Frans?

 

Prettige zondag en natuurlijk tot de volgende keer

Groet,

Berend

Ondernemersbevlogenheid is passie vanuit realisme.

Link naar reactie

Berend 68:

 

Geweldige reactie ! Eerlijk waar, petje af!

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie

 

Dank je wel Adrienne!

 

Niet altijd alle reacties passen in wat je graag wilt horen, maar met wenselijke antwoorden ben je ook niet geholpen.

Juist door te sparren kan men tot nieuwe inzichten komen. Als je daar niet voor open staat, is dit forum niet "the place to be"

 

Groet,

Berend

Ondernemersbevlogenheid is passie vanuit realisme.

Link naar reactie

Ik heb gezien dat 1001nacht sinds 2007 al "actief" is op dit forum.

Over die lange periode geen enkele nuttige bijdrage in een ander topic dan dat hij zelf gestart is. Kwam hier alleen maar om vragen te stellen. Dat vind ik dan wel jammer, dat je weggaat om deze redenen is ook jammer, dát je weggaat dan niet (hebben we geen "zwaai-smileys"?).

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

negatieve sfeer?

 

Iemand helpen met een advies. Geinterresseerd zijn in andermans serieuze vraag. Een hart onder de riem steken van een collega ondernemer in problemen. Een antwoord geven op het zoveelste naar de bekende weg vragende newbie. Een persoonlijk telefoontje naar een medeforumlid om een hart onder de riem te steken. Een medelevende reactie naar een overleden forumlid, Een serieus antwoord op een forumlid dat de site negatief noemt etc.

 

Is dat een negatieve sfeer?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.