Gast Geplaatst: 6 februari 2011 Gast Geplaatst: 6 februari 2011 Via het weblog van Smartermoney werd ik geattendeerd op een mooi voorbeeld van het meest succesvolle crowdfunding project: Tik TOk + Luna Tik watches 15000 usd gevraagd; Ruim 941.000 usd ontvangen!! Wow...... Maar er staan dan ook wel heel bijzondere horloges op de site: Nano horloges??? "ANodized backer versions "... "Multi-Touch, color display, long battery life, MP3, radio, photos, pedometer, Nike+ and clock all in an impossibly small package" Geen idee wat het allemaal is, maar het ziet er mooi uit. Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 6 februari 2011 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2007 Geplaatst: 6 februari 2011 Nano horloges??? LOL ;D. Nee dit is een echt geniaal concept waarbij een Apple ipod nano (mp3 speler met heel veel extra's), wordt omgetoverd tot horloge. Al iets over gelezen op Bright.app en Iphoneclub, is geen hoax en ziet er echt schitterend uit. Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 7 februari 2011 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 7 februari 2011 Mobiele telefoons augmenteren is al geen probleem meer, maar het wordt pas echt leuk als ze ook horloges gaan augmenteren. Link naar reactie
Gast
Gast
Via het weblog van Smartermoney werd ik geattendeerd op een mooi voorbeeld van het meest succesvolle crowdfunding project: Tik TOk + Luna Tik watches
15000 usd gevraagd; Ruim 941.000 usd ontvangen!!
Wow......
Maar er staan dan ook wel heel bijzondere horloges op de site: Nano horloges???
"ANodized backer versions "...
"Multi-Touch, color display, long battery life, MP3, radio, photos, pedometer, Nike+ and clock all in an impossibly small package"
Geen idee wat het allemaal is, maar het ziet er mooi uit.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag