vakantie kriebels

Aanbevolen berichten

Hallo luitjes,

 

Bijna vakantie???

ik neem aan dat niet iedereen op zijn vakantieadres online is.....

Hoewel,..ik heb zojuist gezien dat er een pc met internetaansluiting is op de camping waar wij naar toe gaan!!

 

...voor het geval je antwoord op iets verwacht en er komt niets....

is het misschien een idee dat hier te melden?

nou ja,..kijk maar of je dit met iedereen wilt delen.

 

ik ga in iedergeval over 2 weken!! tot 20 juli.

En daar heb ik ZIN in!!!!!!!! YEAH

:balletjeballetje:

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

 

als je me niet gaat achtervolgen...... 8)

 

we gaan naar Tsjechie!

 

:coolboy:

 

oja..voor hen die denken; he leeg huis...helaas, ook daar is voor gezorgd.

:zuurallemaal:

 

(nu ga ik weer film kijken)see you!

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

kleverlaan, waar ga jij naar toe?

..kijken of ikje kan achtervolgen :coolorange:

 

wat dacht je..gezin met 4 kids!!

 

:bluebounce::bounce2::pinkbounce::redbounce:

 

www.campoase.cz Met zwembad(voorwaarde)

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nou ... mijn vakantieplannen zijn duidelijk.

Ik zit van de winter in Brasil. Ben je daar rond de kerst- en nieuwjaarswisseling nog?

Wil ook naar Thailan en Vietnam, maar dat is velly mucho di nero. Maar de lambada dansen rond die tijd is natuurlijk ook errug leuk.

 

Verder ga ik in oktober nog naar Turkey (op uitnodiging van mijn ouders) en Voor die tijd wil ik ook nog even weg, maar geen idee met wie ik dan meemag.

Zijn er opties ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Je vergeet carnaval (februari) in Brasil....;)

 

Ik zit zelf te denken in September misschien de Transsiberie route af te gaan leggen (Begin moskou en dan door Nepal/China), of anders ergens in Azie een week of wat de bush/bergen induiken (beetje raften, olifantje rijden, etc)....;) Dus als je zin hebt in een avontuurlijke/sportieve vakantie Kermie, dan kun je mee.......

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Lucky bastard! hehehe, is het lekker weer daar? Niet verliefd worden op een mooie braziliaanse en nooit meer terug komen he! ;)

 

Dat durf ik niet te beloven.....;)

 

Maar als iemand nog contacten zoekt om hier iets op te zetten (Of gewoon een mooie Braziliaanse zoekt).....dan wil ik wel even rondkijken...:)

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik val niet op vrouwen ... en dan ?

 

Ik wil wel iets opzetten, wat kom je tegen daar? Is het makkelijk om daar als Ollander te starten? Zijn er speciale regels. Zoals bijv. in Nieuw Zeeland, dan moet iemand die daar al woont voor mega duizend borg voor je staan.

Maar als het in Brasil sort of peace of kaakie is (want dingen regelen moet je overal). Dan opportunity knocks?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Op zich is het opzetten van een eigen bedrijf hier (als je helemaal geen contacten hebt) redelijk ingewikkeld. Er zijn een zeer groot aantal regels en het grootste nadeel is wel dat je $150.000 (of zoiets, exact moet ik even uitzoeken) als buitenlander moet investeren voordat je een bedrijf kunt starten. Daarnaast blijft het een niet-Europees land, waardoor je lastiger door de douane komt (jezelf, maar op import-producten) en zul je meer moeten regelen en navragen bij import van goedere.

 

That's the bad part.

 

Als je echter de juiste connecties hebt, kun je hier een heleboel regelen en worden de regeltjes niet zo strikt gehanteerd...;)

 

Business opportunities zijn echter plenty hier! En tegen Europese producten (en met name Nederlandse!) wordt zeer tegenop gekeken!

 

Ik kan hier wat onderzoekjes uit (laten) voeren, dus als je ideeen hebt, wil ik wel even rondkijken....

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

150.000 $ zal het probleem niet zijn. Kan je ook al snel geïnvesteerd hebben als je in Nederland iets gaat beginnen.

 

Ehhhhhhhhmmmm ... waar zou ik dan zin in hebben?

Een hotelletje mét uitzicht op zee lijkt mij wel wat. Ben dan op zoek naar ongeveer 20-30 kamers, zodat ik het kan verbouwen naar 10 zeer luxe kamers. Waar ik me dan richt op de "buitenlandse zakenlui" die tijdens het zakendoen een kantoor aan huis suite hebben met uiteraard alle luxe die je verblijf en zakendoen een vreselijk aangenaam gevoel geven.

Markt-onderzoekje: zijn er veel buitenlandse zakenlui in Brasil?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik zal eens wat rondvragen voor je.

 

Buitenlandse zakenlui zijn er zat hier. Maar richt je ook op de binnenlandse markt, heel veel zakenlui reizen ook binnen het land erg veel en door de grote afstanden hebben die ook een (luxe) onderkomen nodig.

 

Ik ben nu in de hotel business een portal aan het opzetten, dus wellicht kom ik nog wat interessante mensen tegen voor je...

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.